Var länge sen jag spelade så frågan kanske är jättekorkad. Dras bingobollarna slumpmässigt ur en tombola? Jag såg ju att ni var många som var "nära" bilar men är det ungefär som när man har två teverutor på triss? Att man inte alls är nära.
Jag syftar alltså på där det fanns 6 luckor, 1-6, där man kunde vinna en röd bil om man hittade samma registreringsskylt som fanns på bilen. Att båda(har det varit fler?) svarade rätt på första försöket följt av studioman som snabbt plockar bort skylten tyder ju på att man ville att dom som kom fram också skulle vinna.
Var länge sen jag spelade så frågan kanske är jättekorkad. Dras bingobollarna slumpmässigt ur en tombola? Jag såg ju att ni var många som var "nära" bilar men är det ungefär som när man har två teverutor på triss? Att man inte alls är nära.
Har inte sett Bingolotto på flera år innan ikväll. Oldsberg känns verkligen på fel plats. Pratar för mycket, pratar vid fel tillfällen och öppnar luckor innan han själv pratat klart, så att vi tittare kan se de öppnade luckorna 1-2 sekunder innan han berättar vad som finns där.
Dessutom verkar han inte uppskatta att få instruktioner om vad han ska säga. Noterade ni hur han irriterat utbrast det under ettans bingo, att de kunde sluta ge instruktioner i hans öra?
Jag tycker han är precis rätt man för jobbet. Ska vara en gubbe där och inte som exempelvis i fjol då Marie Serneholt var programledare. Gillar att han kör lite med produktionen och tar allt i sitt eget tempo
Som i skådespelaren? Skulle det inte vara en singel enligt de som hängt med här? Jonas är gift har jag för mig.
Jag tänker på skådisen, men det är enbart baserat på att han heter Karlsson och dessutom har skrivit böcker. Men det där med mittfältare och singel kan jag inte få dit så det är ju knappast troligt att det är han...
Björn Hellberg vore ju rimligt, och hans böcker är poppis. Vet inte hur man skulle koppla varken mittfältare eller singel heller...