2015-04-30, 19:14
Avslutad
Total vidrig handling och domen är en skam...Kom nu ihåg allihopa Om Du är Full och säger något om en Turks Mamma då får du skylla dig själv om Turken tar Livet av Dig...
Södertörns tingsrätt ÄR en skam för sverige...
Hoppas på en överklagan för så här får det fan INTE gå till.
Citera
2015-04-30, 20:34
Medlem
Ja, fy fan för att det ska vara så lätt att komma undan. Jag har absolut förståelse för att domstolarna måste "hellre fria än fälla", men i vissa fall blir det löjligt.

Uppenbarligen vet ju IE vilka det var som genomförde misshandeln vilken ledde till att BO avled. Finns det verkligen ingen lag gällande "obstruction of justice"?
Citera
2015-04-30, 21:53
Medlem
borgir82s avatar
Stackars hans familj som får gå igenom helvetet två gånger i och med tingsrättens dom.Kan inte ens föreställa mig hur dom mår just nu. Det är ju som att få ett slag i ansiktet,maktlösheten och förtvivlan måste ju vara total.Hur mycket skit ska man behöva tåla som anhörig till brottsoffer? Men det är så typiskt Sverige.Brottsoffer har inga rättigheter och absolut ingenting att säga till om. Alla 3 ska givetvis dömas till livstids fängelse,det blir inte mer överlagt mord än så här. Och det värsta av allt är ju att det var kanske så mycket som 10 personer som deltog i misshandeln och att dessa nu alltså går fria
Citera
2015-05-01, 00:02
Medlem
wishyouwereheres avatar
Så denna pojk när han gick i 7an slog sedan ihjäl någon?
han som e på fotoshop bild fr cuba o nya zealand
https://www.vice.com/en_uk/read/stockholm-the-spacetime-collage-continuum
Citera
2015-05-01, 05:34
Medlem
Fattar inte heller varför advokatkostnader alltid skall "stanna på staten" när det gäller uppenbart yrkeskriminella medan andra vanliga svenskar får betala.
Även om de aldrig kan förväntas betala hundratusentals kronor så sätter man dem i alla fall i skuld så de tvingas leva på existensminimum. Sedan är det ganska lätt att koppla framtida lyxliv till kriminellt beteende.
Citera
2015-05-02, 18:41
Medlem
duis avatar
Det här är en oerhörd skandal! En ung pojkes liv har tagits, gärningsmännen har pekats ut av flertalet vittnen, och de får gå nästintill fria! Folk har fått längre straff för småsaker. Det här borde inte släppas. Vi måste göra våra röster hörda, för såhär kan det inte gå till. Nästa gång kanske det är min tur.... och då vill jag fan att rättsstaten fungerar.
Citera
2015-05-03, 07:35
Medlem
Men för HELVETE!

1. Jag räknar med att domen är överklagad, slipper åklagare södertörns TR om överklagan går vidare?
2. Är detta turkar eller kurder? Ett namn (Güngör eller nåt sånt) känns råturkiskt medans Osamah (som verkar sjukast och ska genomgå RPU om jag fattat domen rätt) känns lite mer galen arab/kurd.
3. Har någon polis i utredningen tittat på misshandeln (om jag minns rätt) av en latino på eller nära just skärholmens t-bana som togs upp på efterlyst för något/några år sen? Solklara mellanösternäckel på bra kamerabilder men ingen blev identifierad? Har för mig att det även här var huvudsparkar mot liggande och annat turkmodigt.
4. Hur kan INTE media nappa på detta större, den här Ilkay eller vad idioten i telefonen hette har ju hotat Max och sen blir Max vidrigt misshandlad till döds, sen har en riktig riktig skamdom landat.
5. Har Douglas (utestället) fungerande kameror utåt?

Så här ska det inte få gå till 2015, jag vet att det tyvärr händer då och då, men här har vi vittnen, uppsåt, utpekade GM´s, en död ung man och vad landar det i, 2 månader och RPU? Vad FAN!
Senast redigerad av doktorwestring 2015-05-03 kl. 07:58.
Citera
2015-05-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorwestring
Men för HELVETE!

1. Jag räknar med att domen är överklagad, slipper åklagare södertörns TR om överklagan går vidare?
2. Är detta turkar eller kurder? Ett namn (Güngör eller nåt sånt) känns råturkiskt medans Osamah (som verkar sjukast och ska genomgå RPU om jag fattat domen rätt) känns lite mer galen arab/kurd.
3. Har någon polis i utredningen tittat på misshandeln (om jag minns rätt) av en latino på eller nära just skärholmens t-bana som togs upp på efterlyst för något/några år sen? Solklara mellanösternäckel på bra kamerabilder men ingen blev identifierad? Har för mig att det även här var huvudsparkar mot liggande och annat turkmodigt.
4. Hur kan INTE media nappa på detta större, den här Ilkay eller vad idioten i telefonen hette har ju hotat Max och sen blir Max vidrigt misshandlad till döds, sen har en riktig riktig skamdom landat.
5. Har Douglas (utestället) fungerande kameror utåt?

Så här ska det inte få gå till 2015, jag vet att det tyvärr händer då och då, men här har vi vittnen, uppsåt, utpekade GM´s, en död ung man och vad landar det i, 2 månader och RPU? Vad FAN!
2. Turkar/araber/kurder... det är ju samma lättkränkta och våldsamma hederskamelryttare från MENA.

Max stora fel var att umgås med tjejer som i sin tur umgås med MENA-folk. Att de idiottjejerna ringde araben/turken var den direkta orsaken till att Max blev ihjälsparkad. Det får de faktiskt bära med sig resten av sina liv.
Citera
2015-05-03, 21:51
Medlem
Vi måste komma ihåg att dessa babbar kommer från länder där det är religiöst och kulturellt accepterat att bete sig på det här sättet

https://www.youtube.com/watch?v=jyb3G7lZ7PM

Det är bara världsfrånvända svenska PK-iter med rejäla skygglappar som tror att dessa MENA-babbar blir helylle svenskar med västerländska värderingar så fort de sätter sina babbefötter på svensk mark.
Citera
2015-05-04, 07:30
Medlem
borgir82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Vi måste komma ihåg att dessa babbar kommer från länder där det är religiöst och kulturellt accepterat att bete sig på det här sättet

Det är bara världsfrånvända svenska PK-iter med rejäla skygglappar som tror att dessa MENA-babbar blir helylle svenskar med
västerländska värderingar så fort de sätter sina babbefötter på svensk mark.

Dom e djur,värre än djur.Dom är inte ens värda att bli kallade för människor.Och den här importerade jävla ohyran förväntas vi alltså stå ut med
Citera
2015-05-04, 18:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola

Det är bara världsfrånvända svenska PK-iter med rejäla skygglappar som tror att dessa MENA-babbar blir helylle svenskar med västerländska värderingar så fort de sätter sina babbefötter på svensk mark.
Södertörns tingsrätt verkar följa afghanska lagar och värderingar.Utvisa dem dit säger jag låt dem själva få känna på den sortens behandling..
Citera
2015-06-28, 21:46
Medlem
borgir82s avatar
FUP

https://minfil.org/w3S0iebfbf/B_14563-14_Aktbil_110.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem