2019-03-13, 16:23
Medlem
Blir intressant att se om han får vara kvar som ordförande i AMF Pension.
2019-03-13, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Ja, man kan nog försöka stå upp för sin ära, om man tror att det är en kamp som kan vinnas.
Däremot kan man inte sitta kvar som ordförande i en styrelse om huvudägaren med 46,8% av rösterna säger att man inte skall vara kvar. Då spelar det ingen roll om anklagelserna är fel, överdrivna etc. Det är ju i Nuders intresse att förneka Påhlsonfamiljens påståenden, så att han kan sitta kvar i AMFs styrelse.
Jo så är det förstås, ägarna bestämmer.

Men jag hade kanske sagt att "det pågår en maktkamp" (vilket PN också säger) samt så hade jag lagt till att "jag ser fram emot att få ta emot detaljerna om mitt olämpliga beteende så att jag kan dela det med massmedia, men intill det kommer upp något på bordet så får det hela anses vara förtal" (vilket PN säger).

Jag saknar alltså mittledet där PN säger något i stil med att med att han ser med glädje ser framemot att få reda på vad han gjort och att de påhittade falsarierna som kommer från en trollfabrik, som han påstår när han säger att det är förtal.
2019-03-13, 16:45
Moderator
Schlesiens avatar
Allt om personen - utom politiska åsikter och dito analyser - är OnTopic i den tråden --> (FB) Per Nuder sparkad från Skistar p.g.a. olämpligt beteende...

Denna tråd låses tills vidare.

/ Moderator
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in