Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Du har fortfarande inte länkat till någon sådan sida som kan stärka dina konspirationsteorier. Obama har världens stöd, Putin är en paria som vi kunde se på G20 i Australien. Varför? Putin är en fascist och lögnare, sådana är sällan populära, Putin har dessutom invaderat ett grannland, skjutit ned passagerarflygplan och beordrat mord på ukrainare. Han har erkänt alla lögnerna runt Krim, nu senast här i veckan så berättade han om planerna för annekteringen av Krim som de gjort upp då Kreml-marionetten Janukovitj (han som du aldrig kommer ihåg namnet på...) flydde landet som en quisling och gormade om att Putin måste invadera Ukraina, vilket fascisten Putin sedan gjorde.
Att du inte ifrågasätter vad jag säger beror på att du vet att det är sant, det enda du tydligen kan svara med är konspirationsteorier om USAs president

Det är inga teorier, det är fakta, kolla på länken så får du se själv. Jag ifrågasätter inget du skriver, jag vet att det är trams. Typiskt amerikanskt sätt, be a bully. Vi vet båda två att usa låg bakom kuppen, vi vet att ukraina sköt ner planet, vi vet att putin gjorde rätt som accepterade Krims förfrågan att bli en del av Ryssland (och han räddade världen från ett krig), vi vet att Janukovitj (kolla stavningen

) inte är en marionett utan han blev demokratiskt vald, vi vet att Janukovitj valde öst före väst eftersom EU förslag inte var i närheten av Ryssland så det är inte så konstigt att han valde det bättre förslaget, något annat vore tjänstefel.
Har du fakta för dina påståenden förresten?