Citat:
Ursprungligen postat av
M.Skillt
Vänta nu, du ska alltså läxa upp mig i militära frågor och sedan så visar det sig att du inte ens vet var sektor M ligger. Niggah plz...
/Micke
Bäste mick! Jag läxar inte upp dig de minsta i några frågor, ställer bara så ödmjukt jag kan frågor till dig, som du i vanlig ordning inte kan eller vill svara på... och oftast svara på ovidkommande saker istället!
Men om du frågar så anser jag dig bara vara en oerfaren komisk amatör, med för en allt för stor glappande foderlucka, när det gäller de militära förutsägelserna i unkraian...
Du får liknas vid en profet, fast tvärtom bara, fel varje gång...hittills varje fall.
Hoppas på ändring, men tvivlar starkt på det!
Problemet med att tillhöra en sekt liknande organisation som azov är att när det inte går som förutspåtts, så går hela klubben in i en svårartad förnekelse av verkligheten...
Precis som det blir i en domedags sekt som väntat förgäves på att det utlovade inte inträffade, då hittar man på en ny historia som man fanatiskt sluter upp kring...
Desertören från azov uttalade att många i din organisation funderar starkt på att med vapenmakt skall störta den sittande marionettregeringen, vågar du utveckla detta närmare?