Nu ringde ledningscentralen mig och sa att brodern berättade för polisen att han mår bra, att dem hade kontakt för två timmar sedan, och att han ska köra honom till jobbet.
Det ringer larmklockor. Det är något som inte stämmer. Varför kan inte jag nå honom för???
Han vet att jag är emot hans drogande, att jag inte vill att han ska ta droger. Han vet hur verkligen sträng jag är när det gäller sånt. Och jag har inte haft kontakt med honom på 24 timmar nu och hans bror hade det, 2 timmar sedan enligt honom då.
Jag antar att han verkligen röker på nånstans med några polare. Men väldigt konstigt att han inte hört av sig till mig på 24 timmar. Detta har aldrig hänt, första gången!
Jag undrar verkligen vad han kommer ha för ursäkt när han hör av sig, om han gör det, vilket jag tror han kommer göra eftersom jag vet att han älskar mig.
Som sagt, det är något som inte stämmer. Antingen vill inte brodern att mamman ska vara orolig, eller så vet han att hans bror röker på och är på hans sida.
Det känns som om jag har tusen knivar som hugger i mitt hjärta. Han kanske hittade en annan pojkvän, och dem kanske röker på tillsammans?
Jag vet inte vad jag ska tänka.. Jag älskar honom. Det gör jag verkligen! Han har inte ens kunnat gå 1 timma utan att ringa mig, inte heller smsat, och nu har det gått 24 timmar.
Jag mår inte bra av allt detta, behöver också någon att prata med. Vem kan jag kontakta?
Senast redigerad av madrassen 2014-12-14 kl. 16:56.
Nu ringde ledningscentralen mig och sa att brodern berättade för polisen att han mår bra, att dem hade kontakt för två timmar sedan, och att han ska köra honom till jobbet.
Det ringer larmklockor. Det är något som inte stämmer. Varför kan inte jag nå honom för???
Han vet att jag är emot hans drogande, att jag inte vill att han ska ta droger. Han vet hur verkligen sträng jag är när det gäller sånt. Och jag har inte haft kontakt med honom på 24 timmar nu och hans bror hade det, 2 timmar sedan enligt honom då.
Jag antar att han verkligen röker på nånstans med några polare. Men väldigt konstigt att han inte hört av sig till mig på 24 timmar. Detta har aldrig hänt, första gången!
Jag undrar verkligen vad han kommer ha för ursäkt när han hör av sig, om han gör det, vilket jag tror han kommer göra eftersom jag vet att han älskar mig.
Som sagt, det är något som inte stämmer. Antingen vill inte brodern att mamman ska vara orolig, eller så vet han att hans bror röker på och är på hans sida.
Det känns som om jag har tusen knivar som hugger i mitt hjärta. Han kanske hittade en annan pojkvän, och dem kanske röker på tillsammans?
Jag vet inte vad jag ska tänka.. Jag älskar honom. Det gör jag verkligen! Han har inte ens kunnat gå 1 timma utan att ringa mig, inte heller smsat, och nu har det gått 24 timmar.
Jag mår inte bra av allt detta, behöver också någon att prata med. Vem kan jag kontakta?
Fast lägg ner nu! Han är otrogen och vill inte ha med dig att göra och du har livlig fantasi
Vet ni hur det kommer sluta? Han kommer ringa mig och komma med en bra ursäkt som alltid. När han egentligen har varit nånstans och rökt på. Tänker han inte ens på mig? Han som skrev och ringde till mig konstant, och nu ingenting på 24 timmar?
Din pojkvän har ingen respekt alls för erat förhållande det borde du ju förstått från början, du kommer starta många fler trådar om denne pojkvän när han gör ditt och datt som inte är oväntat alls utan bara väntat, bara det att du blir förvånad av hans beteende...
Att tjata på nåågon att sluta med vad det än är gör att dom skiter fullständigt i vad man säger, han knarkar du vill inte det, du är medbrukare pga att du accepterar beteendet.
Nej de gör jag ju inte gnäller du nu, jo men se det gör du om man inte tolererar droger så är det NOLLtolerans som gäller annars får man fan skylla sig själv. Det enda rätta är att kapa all kontakt tills han aldrig igen tänker röra någon drog utan att gå på lögner ( ja fy fan va dom ljuger alltså), kanske till våren kan ni ses igen om han är drogfri.
Om du fortsätter fjanta runt som en jävla morsa som inte kan sätta gränser så kommer du skriva här o gnälla om och om igen.
Jag tog och ringde hans bror nu. Jag berättade som det var då, att vi är homosexuella, jag berättade hur mycket jag älskade honom och att jag var orolig. Jag sa också att det var jag som anmälde honom försvunnen.
Hans bror sa då att han ringde honom från Norge från ett nummer då och sa att han kommer hem idag.
Jag förklarade att han aldrig har gjort så här och att han inte hört av sig på 24 timmar. Jag sa att han också brukar alltid ringa mig från sin arbetstelefon men det gjorde han inte inatt.
Alltså , det är något som inte stämmer...vart har han hållit hus? Vart har han sovit? Har han sålt , tagit knark? Vad fan har han gjort?? Det tar kål på mig..ovissheten
Fortfarande samma pojkvän som våldtog dig? Grattis. Där blev du av med honom.
Lika bra det då jag konstaterat efter att kollat din posthistorik att du behöver en lång tid för dig själv.
Lilla gubben, antagligen ljuger han för dig. Sitter i ett gatuhörn nånstans med en kanyl i armvecket.
Lämna honom bara, ifall han undviker dig så länge, gör dig så orolig att du t.o.m. måste ringa polis så är han inget å ha, och antagligen bryr han sig inte så mycket om dig heller som du tror.
En pundare kan man inte förändra, de måste inse det själva. Något som din kille inte kommer göra på ett tag om han känner att han behöver ljuga å hitta på.