Citat:
Ursprungligen postat av
admin5
50 inlägg är ju ingenting, kan man inte skriva det så har man inget där att göra. Så pass mikroskopiska krav måste man kunna ställa på vuxna människor - på ett diskussionsforum till råga på allt.
Som svar på din andra fråga om vi manuellt granskar alla som får tillgång till de forum vi har särskilda krav kring så är frågan naturligtvis nej. Däremot brukar de som pruttar ur sig inlägg i enbart kvantitativt syfte för att få tillgång till dessa forum uppmärksammas relativt omgående - endera av moderatorerna eller av andra användare.
På det stora hela tycker jag det fungerar bra och vi har inte för avsikt att sänka några inläggskrav till de forumen.
admin5
Ja, det är ju er sida och ert beslut, en liten reflektion är ju att du som admin endast skriver i snitt 84 inlägg om året och då säkert flertalet svar som i denna tråd som inte är diskussion, utan svar till medlemmar utifrån din roll.
Oavsett så tror jag väl vi kan komma överens om att vi inte är överens i frågan och vill ni ha regeln kvar är det ju ert val att ha den även om min åsikt är att den är kontraproduktiv....