Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-10, 15:28
Medlem
startade datorn o min bakgrundsbild ändrat till GIGABYTE och alla filer ja hade på skrivbordet borta bara vissa kvar som papperskorg VLC osv. gick in på C: - users- desktop o hitta alla filer men fattar itne vrf ja inte kan se dom nu? konstigt fel? körde en systemåterställning till 4 dagar tidigare men de hjälpte inte när återställningen e klar får ja felruta där de står felmeddelande 0x80070005? asså wtf!?

vad är detta? hårddisken är inte tom men alla program går ej att starta? nåt fel på windows elle hårddisken?
Citera
2014-12-10, 15:32
Medlem
zixls avatar
kan vara fel i profilen, kolla under users om du har en temp, i så fall ligger orginalfilerna under din "riktiga" user.
Citera
2014-12-10, 15:52
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaban11
startade datorn o min bakgrundsbild ändrat till GIGABYTE och alla filer ja hade på skrivbordet borta bara vissa kvar som papperskorg VLC osv. gick in på C: - users- desktop o hitta alla filer men fattar itne vrf ja inte kan se dom nu? konstigt fel? körde en systemåterställning till 4 dagar tidigare men de hjälpte inte när återställningen e klar får ja felruta där de står felmeddelande 0x80070005? asså wtf!?

vad är detta? hårddisken är inte tom men alla program går ej att starta? nåt fel på windows elle hårddisken?

Kolla upp datorn genom att köra en HDD koll - sfc/scannow och DISM http://support2.microsoft.com/kb/947821
Senast redigerad av 1FF 2014-12-10 kl. 15:59.
Citera
2014-12-10, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zixl
kan vara fel i profilen, kolla under users om du har en temp, i så fall ligger orginalfilerna under din "riktiga" user.

japp, detta har hänt mig. Vill minas att det räckte att starta om i mitt fall.
Citera
2014-12-10, 15:59
Medlem
Ditt skrivbords prifl har blivit flyttad till följande sökväg:
C:\windows\system32\config\systemprofile\desktop

Hade följande fel häromdagen.
Citera
2014-12-10, 16:11
Medlem
har startat om de hjälpte ej. allaså ja går in på users o sen mappen desktop allt finns där men inte på mitt skrivbordet?
Citera
2014-12-10, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaban11
har startat om de hjälpte ej. allaså ja går in på users o sen mappen desktop allt finns där men inte på mitt skrivbordet?
Men är du dum i huvudet? Jag skrev precis vart ditt nya skrivbord är.
Citera
2014-12-10, 16:41
Medlem
okej så den e där..hur får ja den att starta som vanligt igen då? och i slutet e de desktop elle bara desk?
Citera
2014-12-10, 20:20
Medlem
jag vet att den e där men vill använda den som vanligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in