hittade tråden på google och sen tog det några dagar innan man kunde skriva efter att man registrerat.
mannen är Paul Arne Mikael Alvesson
Gatuadress: Nobelvägen 111 C lgh 1401
Födelsedatum: 1978-06-02
http://www.expressen.se/kvallsposten/jag-vantar-in-i-det-sista/
kvinnan, som jag har en väldigt nära relation med, stod inne i sin egen trappa och väntade på hissen när han tvingade ner henne i källaren med kniv mot hennes hals samtidigt som han höll runt hennes armar bakifrån.
där silver tejpade han henne och tog upp henne till sin lägenhet som ligger några portar bort men i anslutning genom källaren.
behöver inte gå in för mycket på detaljer men där bytte han silvertejpen mot handbojor och ungefär 2½ timme av hemskheter senare när han planerade att döda henne vilket han även sa till henne så lyckades hon få loss en hand och ta sig ut där hon fick hjälp av en granne.
vi har sett mannen under 4 års tid på gården och förstått att han var märklig men trodde ju aldrig något sånt här skulle hända. har även sett en man som liknar honom väldigt mycket men utan skägg, antagligen hans bror och en annan man som också ser ut precis som honom fast äldre, antagligen hans far, och där bor ett par med samma efternamn på samma gård så jag skulle tro att det är hans föräldrar
vi trodde han var psykiskt sjuk men folk som sett bilden har sagt att han jobbar/jobbade inom psyk i trelleborg där han även hade ihop det med en annan anställd, han nämnde även till kvinnan att han jobbade i trelleborg så jag skulle tro att det är samma man.