2005-09-18, 14:03
Bannlyst
Vore det inte bra meden till nya inlägg knapp? där kommer inläggen upp man har skrivit i, och inte alla inlägg, det blir väldigt svårt att hålla reda på alla inlägg om man följa upp sina disskusioner.

Sen finns det ju prenumerationer, men de e extremt jobbigt. massa tryckningar, och så tänker man inte så ofta på det.

Så vad säger ni?
Citera
2005-09-18, 14:04
Medlem
Makehastes avatar
Det är ju precis så prenumerationer fungerar?

Och du vet att du kan ställa in så alla ämnen du skriver i automatiskt blir prenumerationer? Det låter inte så i ditt inlägg.
Citera
2005-09-18, 14:06
Medlem
Schulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste

Och du vet att du kan ställa in så alla ämnen du skriver i automatiskt blir prenumerationer? Det låter inte så i ditt inlägg.
Intresant!...Hur funkar den funktionen och hur görman?
Citera
2005-09-18, 14:22
Medlem
Makehastes avatar
Kontrollpanel -> Redigera alternativ -> Meddelanden & ämnesbevakning -> Standardalternativ för ämnesprenumeration: -> Inget e-postmeddelande
Citera
2005-09-18, 14:55
Bannlyst
Nya inlägg?

Vore det inte coolt om man när man tittar på alla sina gamla inlägg (Hitta alla inlägg av "Mig"...) så står det hur många nya inlägg det är efter sitt egna senaste inlägg istället för hur många inlägg i hela tråden, så slipper man klicka för att se.
Citera
2005-09-18, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Vore det inte coolt om man när man tittar på alla sina gamla inlägg (Hitta alla inlägg av "Mig"...) så står det hur många nya inlägg det är efter sitt egna senaste inlägg istället för hur många inlägg i hela tråden, så slipper man klicka för att se.

håller med =)
Citera
2005-09-18, 15:00
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Varför vill man veta detta då? Orkar man inte kolla i tråden om det bara är, säg, 2 nya inlägg efter ens eget?
Citera
2005-09-18, 15:10
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Moderatormeddelande

Manhattan, jag sammanfogade din tråd med en redan existerande (och aktuell) i ämnet.

// Mod
Citera
2005-09-18, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste

Okej, tack har kollat på det o ska se hur det blir nu.
Citera
2005-09-18, 19:22
Medlem
TTKs avatar
En knapp vore väl trevligt, tills dess så använder jag avancerad sökning och söker på mitt eget användarnamn. Då får jag upp alla trådar som jag varit aktiv i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in