2014-12-03, 02:11
Medlem
hejsan! Fick detta för några veckor sedan och låg inne på sjukhus med ett t-värde på 1200+, men är ute nu och undrar lite vad man får göra och vad man inte får göra. Jag vet att man inte får träna på typ 6 månader men hur är det med tobak och alkohol? Jag är snusare och läkarna sa inget om tobak. Men alkohol nämnde det något om, typ att man inte får dricka på några månader. Får man ta öl till maten eller dricka på fest utan att bli dygnrak eller hur funkar det?
Citera
2014-12-03, 09:12
Medlem
Javalangs avatar
Om läkarna har sagt att du inte ska dricka - skippa ölen till maten. Jag hade varit jävligt försiktig i din situation. Försök se det som ett tillfälle att sluta snusa också
Citera
2014-12-10, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Javalang
Om läkarna har sagt att du inte ska dricka - skippa ölen till maten. Jag hade varit jävligt försiktig i din situation. Försök se det som ett tillfälle att sluta snusa också

Okej, alkoholen kommer jag skippa helt i några månader! Men de nämnde varken nikotin eller koffein, så snuset kommer sitta kvar under läppen än så länge haha
Citera
2014-12-10, 12:22
Medlem
Javalangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glaans
Okej, alkoholen kommer jag skippa helt i några månader! Men de nämnde varken nikotin eller koffein, så snuset kommer sitta kvar under läppen än så länge haha

Jag förstår dig, är själv en trogen kaffedrickare och hade kanske gjort samma sak med koffeinet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in