2005-10-22, 21:22
Medlem
MistaDobalinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Anderson
ABBA. Jag förstår helt enkelt inte deras storhet.

Absolut!! ABBA och Gyllene tider är en skam för sverige
Citera
2005-10-22, 21:28
Medlem
RosaBatmans avatar
Kent suger ju som fan. Det som suger ännu mer är att alla som lyssnar på dem är så jävla alternativa. De sålde ut stadion på typ en halvtimme, jävlar vad alternativt!
Citera
2005-10-22, 21:36
Medlem
crookedrains avatar
Kent, CocoRosie, Franz Ferdinand, Håkan Hellström, Winnerbäck, Broder Daniel, Death Cab for Cutie, Brainpool, Oasis och Suede. Pixies och Flaming Lips är också sjukt överskattade, trots att jag älskar dem.
Citera
2005-10-23, 16:15
Medlem
J.Ns avatar
Jag lyssnade nyligen igenom en majoritet av Pink Floyds utgivning och mer överskattat skit (undantaget skivan/filmen The wall + några enstaka låtar) har jag aldrig hört.
Citera
2005-10-23, 16:36
Medlem
krijgenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Jag lyssnade nyligen igenom en majoritet av Pink Floyds utgivning och mer överskattat skit (undantaget skivan/filmen The wall + några enstaka låtar) har jag aldrig hört.

Smaken är som sagt olika, dock så är Pink Floyd ett av de få band som skulle kunna sälja ut Ullevi 3 kvällar i rad, t.ex. Bevisar lite deras storhet.
Citera
2005-10-23, 16:37
Medlem
Kenneth Lards avatar
Jag måste säga Beatles. Hur jag än försöker och sliter kan jag räkna upp max 15 låtar med dem som verkligen är bra, i övrigt är det mycket löjlig bagatellpop, hopplös cirkusmusik och onödiga ljudexperiment ("A Day in the Life"... wow. Skriv en bra låt till att börja med, och mixtra med den senare).
Citera
2005-10-23, 16:38
Medlem
krijgenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Kent suger ju som fan. Det som suger ännu mer är att alla som lyssnar på dem är så jävla alternativa. De sålde ut stadion på typ en halvtimme, jävlar vad alternativt!

Jag hörde någonstans att Kent ofta är väldigt populära bland förståndshandikappade.
Citera
2005-10-23, 16:49
Bannlyst
......

Håkan Hellström
Lars winnerbäck
Marit Bergman
Good charlotte
Green Day
Broder Daniel
Kent
HIM
Citera
2005-10-23, 16:50
Medlem
Kenneth Lards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krijgenic
Jag hörde någonstans att Kent ofta är väldigt populära bland förståndshandikappade.

Ja, det säger ju sig självt på något sätt.
Citera
2005-10-23, 17:05
Medlem
Darwins avatar
50 Cent (jävla apa som tror han är tuff för att han slår kvinnor...)
Kent
U2 (deras tidiga alster är helt ok, men senaste decenniet har det bara varit pretentiösa och navelskådande naiviteter).
Madonna (Ray of light-skivan var toppen, men allt före och efter har varit botten).
Rod Stewart (gubbsjukt skräp helt enkelt)

Varför är alla på och mobbar på Winnerbäck förresten? Är det den berömda grönögda Jantelagen som lyser igenom, eller är det att han inte är tillräckligt internationellt spännande och uppmärksammad? (Något som trendsättande, homosexuella New York miffon inte lyssnar på kan ju inte vara bra, eller?).
Citera
2005-10-23, 17:09
Medlem
fitous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
Nirvana och Guns N´Roses

Guns N´Roses var bara tråkiga, men Nirvana var riktigt dåliga.

mvh Shalashaska

Håller med. Nirvana har en del sköna låter men det mesta är bara rottgift för örona.

EDIT: De mest överskattade är som många andra också tycker: KENT vilken jäkla deppomusik
Citera
2005-10-23, 17:58
Medlem
antiqooles avatar
Soundtrack Of Our Lives
Nick Cave
Death Cab For Cutie
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto