2014-12-04, 09:23
Medlem
friman1987s avatar
LSA har en tröskel på 150 microgram. Doseringen ligger allt mellan 250 microgram upp till 4 mg.
Vanlig dos ligger på 1-2 mg. Effekten peakar inte heller fören det har gått 2-3 timmar.
Citera
2014-12-04, 09:37
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
Inga problem! (Skoja bara). Men det går om man är tillräckligt sliten. Kan dock inte hävda att man får någon vidare sömn.

Men har somnat på alkohol/lsd, alkohol/bromodragonfly och på dxm. Gissar på att alkoholen hjälpt till en smula när det kommer till tryptaminen/fenetylaminen.

På lsd't så vaknade jag upp efter en stund och var fortfarande trippad (ingen aning om hur länge jag var borta), åkte hem och försökte sova mer vilket ledde till någon slags dvala där jag drömde skumma drömmar.

Läs texten istället, den är så fylld av skit att den troligen är troll. Trippen hade t.ex. Börjat avta efter 6 timmar? Vad i helvete är de för skit. TS rökte tydligen även upp 7g på en halvtimma med 5 personer, tog "tjack" (knappast) och rökte spice. Jag vet inte TS men hela grejen med tjack är att man får energi och inte somnar efter 6 timmar, inte heller somnar man så jävla enkelt efter att man tagit lappar. Inte fan tror jag heller på att du och dina kompisar rökte upp 7g brunt på en halvtimma och det var bara en som meckade?

Min poäng var inte att man inte kan somna när man tagit lapp för det går ju självklart. Min poäng var att TS sitter och diktar ihop en liten historia som jag har jävligt svårt att tro på.
Citera
2014-12-04, 17:27
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Läs texten istället, den är så fylld av skit att den troligen är troll. Trippen hade t.ex. Börjat avta efter 6 timmar? Vad i helvete är de för skit. TS rökte tydligen även upp 7g på en halvtimma med 5 personer, tog "tjack" (knappast) och rökte spice. Jag vet inte TS men hela grejen med tjack är att man får energi och inte somnar efter 6 timmar, inte heller somnar man så jävla enkelt efter att man tagit lappar. Inte fan tror jag heller på att du och dina kompisar rökte upp 7g brunt på en halvtimma och det var bara en som meckade?

Min poäng var inte att man inte kan somna när man tagit lapp för det går ju självklart. Min poäng var att TS sitter och diktar ihop en liten historia som jag har jävligt svårt att tro på.
TS beskriver att 7g tog slut på en halvtimme. Men att de slängde jointsen efter halva pga att de inte gick att röka för att det var för mkt hasch (ja här hade en normal människa bara haft i mer tobak och rullat igen).

Sedan missade jag att personen faktist tog massa tjack under trippen.

Men ja efter att läst tråden så låter det som en hel del överdrivna saker. Jag tvivlar på att den stämmer helt.
Citera
2014-12-04, 20:01
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
TS beskriver att 7g tog slut på en halvtimme. Men att de slängde jointsen efter halva pga att de inte gick att röka för att det var för mkt hasch (ja här hade en normal människa bara haft i mer tobak och rullat igen).

Sedan missade jag att personen faktist tog massa tjack under trippen.

Men ja efter att läst tråden så låter det som en hel del överdrivna saker. Jag tvivlar på att den stämmer helt.

Tror TS hittade på de. T.ex. Hur snabbt meckar man om man lyckas rulla upp 7g hasch på en halvtimma? Allting låter så jävla dumt att jag inte kan tro på det och beskrivningen av trippen är skev med, känns som att TS vill driva gäck med oss
Citera
2014-12-06, 22:44
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Tror TS hittade på de. T.ex. Hur snabbt meckar man om man lyckas rulla upp 7g hasch på en halvtimma? Allting låter så jävla dumt att jag inte kan tro på det och beskrivningen av trippen är skev med, känns som att TS vill driva gäck med oss

Du har säker helt rätt för nog fan måste man vara snabb då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in