2014-11-24, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodeGoran
Jaså det gör dem. Ser även svenska män här hela tiden som klagar på att de inte får ligga för att "svenska kvinnor har för hög standard och är bortskämda" och kom inte och påstå att inga svenska män säger att promiskuösa kvinnor är horor osv.

Jag har inte mycket till övers för islam egentligen men är ganska trött på den här dubbelmoralen.

Halmgubbe. Fint.

Dubbelmoral ja, det finns det gott om, främst från kvinnors håll.
Citera
2014-11-24, 17:25
Medlem
Citat:
Det man får ge muslimska män är i alla fall att de inte hela tiden startar trådar för att skryta om hur mycket bättre de är än svenska män.

Helt rätt !! Bra sagt!
Den större andelen muslimska killar jag känner är otroligt mycket bättre människor än jag !

Har alltid varit avundsjuk på att dom älskar sin mor mera än allt, har aldrig fugerat för mig.
Citera
2014-11-24, 17:27
Medlem
GodeGorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Halmgubbe. Fint.

Dubbelmoral ja, det finns det gott om, främst från kvinnors håll.

Jag förklarade att det finns gott om svenska män, inte minst här på flashback som gör samma saker som du beskrev att muslimer gör, bara inte i Allahs namn. Ogillar att man tillskriver grupper egenskaper och beteenden utifrån vad en minoritet av dem gör, det är bland annat därför jag ogillar feminismen och jag tycker att det är hycklande att ena sekunden klaga på att feminister drar alla män över en kam för att i nästa andetag göra samma sak med muslimer. (Det är inte nödvändigtvis dig jag anklagar för att göra detta)
Citera
2014-11-24, 17:33
Bannlyst
Jag måste lyssna på den här låten efter att ha läst era inlägg.

ANAL CUNT VAN FULL OF RETARDS LÄNK
Senast redigerad av Trappedinuniverse 2014-11-24 kl. 17:36.
Citera
2014-11-24, 18:19
Medlem
Svenska män som är muslimer då?
Citera
2014-11-24, 18:23
Medlem
GodeGorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trappedinuniverse
Jag måste lyssna på den här låten efter att ha läst era inlägg.

ANAL CUNT VAN FULL OF RETARDS LÄNK

När du har gjort det kan du ju bemöta inläggen också.
Citera
2014-11-24, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trappedinuniverse
Speciellt när det kommer i jämförelsen mellan svensk och / (Arab Afrikan Muslimer)

De får nämnligen enligt sin religion förtrycka och slå kvinnor. "Mannen skall dominera kvinnan" och kvinnan är värd en halv man enligt sharialagarna. Kvinnan måste alltid ha 4 manliga vittnen i rättssak.

De kvinnor som levt utomlands i Mellanöstern och Afrika säger alla att våra svenska män är underbara i jämförelse med araberna och negrerna.

Tankar på det här feminister?

Anser ni att det är exotiskt och därför helt berättigat med kvinnomisshandel när det kommer ifrån en brun människa?

Detta skrev "Ununp3nt1um" i en annan tråd:

"Svarta och bruna har en tendens att framkalla moderskänslor hos kvinnor. De ser ut och beter sig som barn och oxytocinet flödar ut i alla kroppsorgan (särskilt hjärnan och vaginan) och blockerar alla kritiska tankar."

Ligger det någonting i denna vetenskapliga insikt?

Varför skulle feminister i sverige tänka på detta? Poängen är väl att kvinnor ska ha samma rättigheter och möjligheter som män, oavsett färg/ras/ursprungsland?

Angående ditt citat från en annan tråd om moderskänslor så kan vi nog snabbt förpassa den till avdelningen pseudovetenskapliga påhitt
Citera
2014-11-24, 18:50
Medlem
Blåtås avatar
Citat:
Jag förklarade att det finns gott om svenska män, inte minst här på flashback som gör samma saker som du beskrev att muslimer gör, bara inte i Allahs namn. Ogillar att man tillskriver grupper egenskaper och beteenden utifrån vad en minoritet av dem gör, det är bland annat därför jag ogillar feminismen och jag tycker att det är hycklande att ena sekunden klaga på att feminister drar alla män över en kam för att i nästa andetag göra samma sak med muslimer. (Det är inte nödvändigtvis dig jag anklagar för att göra detta)

Jag har inget emot muslimer egentligen. Jag känner bara någon enstaka.

Det jag stör mig på är att feminister hela tiden klagar på vita män. Fast vi har de mest jämlika länderna i världen.
Samtidigt försvarar man en religion och kultur som ligger efter oss på de flesta sätt och på områden som är feministernas hjärtefrågor, homosexuellas rättigheter osv.
Citera
2014-11-24, 19:00
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåtå
Jag har inget emot muslimer egentligen. Jag känner bara någon enstaka.

Det jag stör mig på är att feminister hela tiden klagar på vita män. Fast vi har de mest jämlika länderna i världen.
Samtidigt försvarar man en religion och kultur som ligger efter oss på de flesta sätt och på områden som är feministernas hjärtefrågor, homosexuellas rättigheter osv.
Svenska män och invandrarmän döms efter olika måttstockar vilket i sig är osedvanligt rasistiskt.
Citera
2014-11-24, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Är du av en annan åsikt?

micro är väl alltid av en annan åsikt. Blir dock intressant när det ska förklaras varför svenska män inte är bättre. Man kan ju inte påstå att vi inte är smartare, snyggare och tryggare än negrer och turkar. Men vissa lever verkligen in i sina vanföreställningar för att världen ska passa dom bättre.
Citera
2014-11-24, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Svenska män och invandrarmän döms efter olika måttstockar vilket i sig är osedvanligt rasistiskt.

ja en blatte är ju framgångsrik om han lär sig sj-ljudet och öppnar en kiosk. En svensk måste mycket längre för att ens anses vara värdig ögonkontakt.
Citera
2014-11-24, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Svenska män som är muslimer då?

Det finns inga svenska muslimer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto