2020-04-15, 17:56
Medlem
Haha, denna tråden är mer underhållande än programmet. Det bästa i programmet var också sista ”vad hände sen”-avsnittet.
Förvånad över Elahes svartsjuka reaktion. Kolsvart blick 😂 Hon blev svartsjuk, annars hade hon inte brytt sig.
Narcissistiskt svartsjuk då, hon ville ju inte ha honom själv. Väldigt omoget av henne att reagera så utagerande och sen posta bilder på instagram om det 🤣 Och kalla honom för ”kändiskåt” 😂😂
Varför skulle han hooka upp med Elina om han var kändiskåt? Hon är ju allmänt störd, fattade inte att Albin var ens lite intresserad av henne.
Jag tyckte att han var en mes först men han har vuxit i serien. Som nån annan skrev, han är den man gärna tar en öl med. Han var också den enda som tog Timmy (glömt vad han heter) och Elinas relation som en vuxen.

Maxine <3 Vet inte vilken sida jag hade vaknat på när jag skrev att hon inte var snygg, hon är ju underbar. Emil eller vad han heter har fått en diamant.
Citera
2020-04-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Ingen frisk man väljer Elina framför Elahe imo.

Elahe må ha sina sidor men hon är vettig och har någorlunda bra värderingar.

Elina är ju bara en allmänt störig och trasig brud som ska låtsas spela tuff.

Eline är en sund person, (och het), trygg i sig själv, men med mer energi än vad se flesta klarar.

Den där pillerservitrisen är ju direkt motbjudande.
Citera
2020-04-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jacob är inte ödmjuk. Ödmjukhet handlar om att ha en uppfattning om vad man är bra på och inte. Vad man är lämpad för och inte(och orsakerna till det). Många blandar ihop ödmjukhet med blygsamhet.
Att Jacob med ett sånt utseende ens sökt till ett sånt här program vittnar om brist på ödmjukhet.

Albin har inte betett sig passivt aggressivt, utan har bara hållt inne/kvävt ev aggressioner(som nog är färre än gemene mans då han är klart lugnare än genomsnittsmänniskan). Letar man med ljus och lykta kan man kan kanske hitta pyttesmå, subtila tecken på passiv aggressivitet i avsnitten men det tycker jag är att gå till överdrift.

Håller med. Albin är bara väldigt mogen.
Citera
2020-04-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b1nky
Det enda jag tänker när jag ser Elahes haka och mun är han Prince John i tecknade Robin Hood. Ser ni vad jag ser?

https://disney.fandom.com/wiki/Prince_John

🤣 Jag ser vad du ser. Hon ser för jävlig ut. Visst är hennes kropp -ganska- fin men hon ser 20 år äldre ut än 29 och har konstiga läppar och kinder, celluliter i ansiktet av random insprut av vad nu det är såna som hon sprutar in.
Citera
2020-04-15, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Eline är en sund person, (och het), trygg i sig själv, men med mer energi än vad se flesta klarar.

Om man är trygg i sig själv har man inte behov av att mer eller mindre konstant racka ner på och håna personen man blivit ihopparad med.
Citera
2020-04-15, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Om man är trygg i sig själv har man inte behov av att mer eller mindre konstant racka ner på och håna personen man blivit ihopparad med.

Eline vill bara ha lite fart på honom. Men Albin tycker att han är bra som han är.
Citera
2020-04-15, 18:45
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak

Du kan omöjligt ha sett vad "hände sen"-avsnittet om du tycker Elina är sund och trygg i sig själv. Hon framstår som en högstadietjej i det...
Citera
2020-04-15, 19:15
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pannknackarn
Kan ni vara snälla o förklara för mig varför en del personer beter sig på detta vis (läs fetat i texten).. Har aldrig förstått va dom vill få ut av detta beteende

Människor med antisocial personlighetsstörning eller i dagligt tal narcissism, har inte dessa spärrar som vi andra normala människor har, utan går på intimitet direkt. Tyvärr blir aldrig förhållandet djupt utan stannar där.

Men jag anser att Maxine inte har den minsta antydan till detta. Bland annat hennes relation med hennes far som verkar genuin och djup motbevisar detta. Hon är empatisk och kramig helt enkelt. Elahe är däremot en annan sak......
Citera
2020-04-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Människor med antisocial personlighetsstörning eller i dagligt tal narcissism, har inte dessa spärrar som vi andra normala människor har, utan går på intimitet direkt. Tyvärr blir aldrig förhållandet djupt utan stannar där.

Men jag anser att Maxine inte har den minsta antydan till detta. Bland annat hennes relation med hennes far som verkar genuin och djup motbevisar detta. Hon är empatisk och kramig helt enkelt. Elahe är däremot en annan sak......

Å andra sidan är det rätt osunt från början att ställa upp i såna här sammanhang.
Citera
2020-04-15, 20:35
Medlem
Citat:

De flesta som ställer upp på att bli filmade på detta sätt är nog narcissistiska.
Citera
2020-04-15, 20:58
Medlem
Pannknackarns avatar
Citat:

Ja kanske tror hon han behöver ÖVER övertygas om hennes kärlek till honom, vad vet jag.

Alltså det här sista programmet va ju bara för pinsamt. Va larvigt att Jacob o Elina satt samman slingrade i soffan på de där viset! Även om det nu är så att dom fattat tycke för varandra så behöver dom ju inte bete sig så när x-en är med. Taskigt.

Jaa, nu får vi vänta på nästa omgång
Citera
2020-04-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jacob är inte ödmjuk.

Du snackar skit.

Ödmjukhet är att vara inkännande och närvarande!

Det är han verkligen!
Han har otrolig social kompetens och är samtidigt väldigt jordnära, försöker inte hävda sig utan är bara social, glad och underhållande av naturen.
Han är svår att inte gilla.
Ogillar man en sån go kille är man fan psykopat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in