2018-08-09, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
De har lättat på reglerna, du kan se ett flertal RC:s under Centralstimulantiakategorin just nu.

Precis det finns ju 6apb och 3mmc etc

Dom är ju rcs även om man nästan kan säga att dom är etablerade droger Idag gentemot förut
2018-08-09, 22:02
Medlem
Hur lyckas ni alla hitta flugsvamp? tycker jag letat runt en hel del men hittar inte hemsidans adress
2018-08-09, 22:45
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligist.
Hur lyckas ni alla hitta flugsvamp? tycker jag letat runt en hel del men hittar inte hemsidans adress
google.
2018-08-09, 23:47
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Precis det finns ju 6apb och 3mmc etc

Dom är ju rcs även om man nästan kan säga att dom är etablerade droger Idag gentemot förut

Försökte hitta status på 6-apb, den är alltså bara klassad som hälsofarlig vara, eller nån med bättre koll?

Min källa;
https://www.aklagare.se/globalassets/dokument/rattspromemorior/rattspm-2016-1-narkotikapreparat2.pdf

Sök; 6-APB
2018-08-10, 00:35
Medlem
DaPigeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Samma här, dax för dispyt. Har användarklass 0, så är väl ingen större risk att man vinner den, men ändå. Röda, alternativt sega, dryga och selektivt scammande, watch out folks! Primetime försvinner säkert från flugsvamp innan veckan är över.

Fick leverans från PrimeTime till slut, efter 9 dagar eller nåt. Antar att han skickade efter jag inlett dispyt (har användarnivå 1 förresten). Nog för att jag ogillar PostNord men de strular då fan inte på det sättet. Tydligen är det ju jävligt populärt att skylla på "sommarvikarier" hit och dit; det konstiga är bara att alla andra brev och paket kommer fram helt utan problem (tagit emot två senaste veckan) medan dessa enstaka vendors regelbundet har denna "otur".

Men hur som helst, min personliga fetröding kan jag väl ta tillbaka då för tillfället. Amfetaminet var det inget fel på (deras billigare). Redan varit vaken ett tag på ApoteksMammans och har bara provat ~0,2g av detta hittills, men det känns fint. Än så länge gillar jag detta betydligt mer än ApoteksMammans. Känns renare. Deras kändes konstigt, svårt att beskriva. Rätt omotiverat/oproduktivt ett tag faktiskt (och ~0,8g på nån dag), men det kanske helt enkelt inte passar mig, vem vet.

Logistiken var det dock verkligen inget fel på, gick snabbt och smidigt som fan. Tror de markerade ordern som skickad en timme efter jag lagt den vid lunchtid, hehe. Jävla förebilder, bonuspoäng.

Men om PrimeTime rycker upp sig på den fronten så kan nog deras bli det jag gillar mest för tillfället, av det jag testat. Hoppas kan man ju.

Såg att DoktorKosmos var tillbaka också. Var ju en jävla upplevelse att vara vaken en vecka på hans varor, tveksamt om jag vill riskera ett repeat performance av den, hehe. Nåt nytt om honom?

Senast redigerad av DaPigeon 2018-08-10 kl. 00:42.
2018-08-10, 00:45
Medlem
DaPigeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligist.

Som sagt, borde dyka upp på bokstavligen första resultatet i en Google-sökning: steg nummer ett på wikin.
2018-08-10, 08:05
Medlem
Någon som har testat karamellkungens tjack?

Vem har bäst just nu?
2018-08-10, 08:07
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Någon som har testat karamellkungens tjack?

Vem har bäst just nu?

Med lite tur kan jag svara på den frågan under helgen
2018-08-10, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Med lite tur kan jag svara på den frågan under helgen

2018-08-10, 11:10
Medlem
Har nu provat dom flesta större säljares Kokain på FS och skulle utan tvekan säga att PillerPulver's kokain är det bästa där just nu, slår både Direkhem, Edward och svenska piraterna. Dock kan jag mest uttala mig om dom större vendorsen eftersom det är enbart dom jag provat.
Skulle säga att DirektHem och PillerPulver är dom jag fått mitt paket absolut snabbast ifrån. Jag har för mig PillerPulver kör 1075 kr för en etta, dom andra ligger i ungefär samma prisklass men det är en väldig skillnad på kvaliteten. Ta dock små linor för det är rätt mycket starkare än vad man är van vid.
2018-08-10, 12:39
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Lawless grön på 100 indiska diazepam 3 dagars leveranstid

Hur tycker du kvalitén på dom där indiska diazepamen är?
2018-08-10, 12:42
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Hur tycker du kvalitén på dom där indiska diazepamen är?

För hög tolerans för att avgöra, brukar alltid klämma i mig alkohol och andra benz i samband med intag Min vän jag beställde åt tyckte om dom dock! "Dom var bra, sov gott utan att vakna" han brukar äta en sådan två timmar före läggdags.
Senast redigerad av Psychadelic1 2018-08-10 kl. 13:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in