2017-02-18, 01:19
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Man undrar ju om de som säljer opiater bedriver viss kartellverksamhet. (!)
Bara ockerpriser och torka, oftast plötsliga torkor.

Eller hur, fult av säljarna då dom vet att dom flesta som köper är beroende och kommer tillbaka oavsett pris, samtidigt förstår man dom ju, dom är där för att tjäna snabba pengar och inget annat.
Vissa priser är ju dock helt jävla galna, t.ex ett fentanylplåster för 1400kr.

Det jag inte förstår är varför inte någon ny säljare bara kommer in och lägger upp annonser ngn hundring billigare än alla andra? Borde ju tjäna bra mycket mer pengar på det sättet, än som det är nu att alla tar exakt samma höga priser för sina varor. (För opioder dvs.. Cannabis, tjack osv tycker jag faktiskt är väldigt billigt på FS)

Synd att man är för okunnig gällande datasäkerhet för att få bli säljare, annars hade jag glatt tagit på mig den rollen.
Senast redigerad av skeggmuff 2017-02-18 kl. 01:23.
2017-02-18, 02:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Så jävla sant. Jag tjackar typ... 2-5 gånger per år. Men jag kommer ihåg den gången som jag beställde från en leverantör i Holland och fick hem det. Det var exakt det du beskriver. Otroligt starkt och som en helt annan känsla... Det var någon gång 2013. Kommer ihåg att vi satt och tjötade om Mass Effect 3 i flera timmar i #droger. Haha, oh the good old days
Ja jävlar ja... När man väl har fått sånt där där en gammal räv som jag att känna 100 mg är "nästan lite för mycket", då är det bra shit på riktigt. Som jag skriver nedanför så gör jag ju felet att tro att alla har samma referensramar som jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Word. Fyfan vad besviken man blir varje gång man läser folks recensioner på internet om att något är "så jävla dunder omg", så man lägger en beställning och sedan får man en påse laktosbankat mesmjöl som är sämre än det man kan köpa på gatan för halva priset. Ibland känns det som man har för höga förväntningar från att ha hängt med massa tjackisar förr i tiden lol.
Mitt problem är att jag tror att alla har samma syn på kvalitet som jag har. Uppenbarligen så har väldigt många människor aldrig testat bra tjack på riktigt nån gång.
2017-02-18, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja jävlar ja... När man väl har fått sånt där där en gammal räv som jag att känna 100 mg är "nästan lite för mycket", då är det bra shit på riktigt. Som jag skriver nedanför så gör jag ju felet att tro att alla har samma referensramar som jag.

Mitt problem är att jag tror att alla har samma syn på kvalitet som jag har. Uppenbarligen så har väldigt många människor aldrig testat bra tjack på riktigt nån gång.
Säkert är det så. Men jag tror fan inte det finns någon mer fel-lablad och mer scammade centralstimulantia än kola. Fy faaan i helvete vilken jävla djungel av recensioner.

"Fy fan va bra jag mådde, 11/10!"

samma produkt "nej fyfan 1/5 när jag jämför med det jag körde i colombia osv osv.. max 10% rent"

ETC. Massa 1st-timers som skriver att dom "MÅDDE BRA" på kola och ger således det topp betyg.
Klart som fan du ska må bra på kola vad fan har du annars fått

Folk kan verkligen inte skillnad på att "få ett okej rus" vs "få en bra PRODUKT". Känns som att det är samma folk som inte kollar kilopris i affären utan bara ser dom stora siffrorna
2017-02-18, 18:25
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Säkert är det så. Men jag tror fan inte det finns någon mer fel-lablad och mer scammade centralstimulantia än kola. Fy faaan i helvete vilken jävla djungel av recensioner.

"Fy fan va bra jag mådde, 11/10!"

samma produkt "nej fyfan 1/5 när jag jämför med det jag körde i colombia osv osv.. max 10% rent"

ETC. Massa 1st-timers som skriver att dom "MÅDDE BRA" på kola och ger således det topp betyg.
Klart som fan du ska må bra på kola vad fan har du annars fått

Folk kan verkligen inte skillnad på att "få ett okej rus" vs "få en bra PRODUKT". Känns som att det är samma folk som inte kollar kilopris i affären utan bara ser dom stora siffrorna
Ja, det är klart. Det är ju till att börja med så att folk går på myten om hur jävla fett kokain är så då är det ju klart att man fortsätter blåsningen så långt det går. Kokain är helt okej men på samma sätt som heroins farlighet är överdriven så är ballheten hos koks överdrivet.

Sen är det klart att någon som bara har köpt kokain i Sverige har hela andra referensramar än någon som har varit i säg Perus berg eller Colombia eller så där.
2017-02-18, 20:25
Medlem
Vilka säljare har bra tjack nu för tiden?
Brukade handla av drgreenthumb och var alltid nöjd men nu fanns han inte kvar :/
2017-02-19, 16:08
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Tännkte beställa lite bens. Men till nån annans brevlåda, har nån nåt tips på hur jag bäst ska gå tillväga?
Förresten, vilka säljare har bäst priser på benso?
Edit: alltså en random brevlåda, sen ta mitt knark innan den personen hämtar sin post
2017-02-19, 16:28
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Tännkte beställa lite bens. Men till nån annans brevlåda, har nån nåt tips på hur jag bäst ska gå tillväga?
Edit: alltså en random brevlåda, sen ta mitt knark innan den personen hämtar sin post

Hur du ska lösa det med lådan kan jag inte svara på.
Men bäst priser, det ser du ju när du loggar in. Jag kan bara säga att Berra är stabil på bensofronten
2017-02-19, 20:35
Medlem
Brmcs avatar
Har folk provat metamfetan som erbjuds? Tycker nog fan att priserna är väldigt höga. Jag gillar att att köra nog iallafall ett par linor på en kväll även om man kanske inte "behöver" alltid.
2017-02-20, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Har folk provat metamfetan som erbjuds? Tycker nog fan att priserna är väldigt höga. Jag gillar att att köra nog iallafall ett par linor på en kväll även om man kanske inte "behöver" alltid.
Verkar vara racematiskt meta, jag som trodde att D-varianten var vanligare i kristallform.

Köpt det som kom först för några månader sen. Det var nice, men inget wow.

Man vill ju prova D någon gång
2017-02-20, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo

Gå ut på landet, sätt upp en låda, skriv namn på, inkassera knark.
2017-02-20, 16:49
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Verkar vara racematiskt meta, jag som trodde att D-varianten var vanligare i kristallform.

Köpt det som kom först för några månader sen. Det var nice, men inget wow.

Man vill ju prova D någon gång

För köpte med när det initialt kom men tyckte inte ALLS det var bra. Har provat bättre tjack liksom.
2017-02-20, 17:09
Medlem
edit. det var ingenting...
Senast redigerad av MixedSmoke 2017-02-20 kl. 18:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in