2016-08-03, 14:18
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Nej, det är sant, från början ville jag bara flika in en erfarenhet som en liten referens för att hen skulle ha något att gå på.

Kanske bättre att jag köper produkten i fråga och testar samt jämför innan jag uttalar mig

Eller så köper du in större mängd genom dina nuvarande kanaler och säljer på FS!
2016-08-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Ser fortfarande inge sub och hittar inte när jag söker? Kan någon förklara varför det är så här?
Förmodligen är det så enkelt att ingen säljer sub just nu. Om det har funnits tidigare vet inte jag.
2016-08-03, 16:11
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bxpnlt
Förmodligen är det så enkelt att ingen säljer sub just nu. Om det har funnits tidigare vet inte jag.

Det kan ju inte vara möjligt med tanke på hur populärt sub är, hela kategorin Buprenorfin är borta så måste nästan vara något fel på FS. För andra kategorier som är tomma som tex GHB finns kvar även om det inte finns några annonser.
2016-08-03, 17:21
Medlem
Truffs avatar
Citat:
Det kan ju inte vara möjligt med tanke på hur populärt sub är, hela kategorin Buprenorfin är borta så måste nästan vara något fel på FS. För andra kategorier som är tomma som tex GHB finns kvar även om det inte finns några annonser.

Tillgången på Sub har alltid varit god på FS sen den kickade igång för första gången
här om året.
Skumt att allt med Bup är borta helt plötsligt !
2016-08-03, 20:07
Medlem
Citat:
Hmm ja det är sant men GHB är nog den enda kategorin som inte försvinner. Kanske att jag sett Ketamin (0) också men blir osäker. Å andra sidan brukar alla tomma underkategorier försvinna under opiater, så mycket vet jag. Har väl inte varit konsekventa med kodningen kanske. Tror subutexbristen är ren tillfällighet.
2016-08-03, 23:28
Medlem
Hur tillkallar jag en admin att se igenom en dispyt?
2016-08-04, 08:45
Medlem
Truffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palel
Hur tillkallar jag en admin att se igenom en dispyt?

Så fort du startar en dispyt så ser Admin det !
2016-08-04, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truff
Så fort du startar en dispyt så ser Admin det !

Ajo, så långt är jag med. Men nu har jag väntat i 6 veckor utan svar från varken vendorn eller admin.
2016-08-04, 12:26
Medlem
Truffs avatar
Citat:
Ajo, så långt är jag med. Men nu har jag väntat i 6 veckor utan svar från varken vendorn eller admin.

Ta och skriv ett p.m till Supporten och be dom föra vidare ordet.
Inte fan ska man behöva vänta 6 veckor på ett jävla svar tycker man !
Annars vet ja fan inte hur du ska lösa ditt prob!
2016-08-04, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truff
Ta och skriv ett p.m till Supporten och be dom föra vidare ordet.
Inte fan ska man behöva vänta 6 veckor på ett jävla svar tycker man !
Annars vet ja fan inte hur du ska lösa ditt prob!

Speciellt när säljaren(Bulkkranen) vägrar svara också.

Men tack för hjälpen! Får skriva till supporten.
2016-08-04, 18:37
Medlem
Citat:
Speciellt när säljaren(Bulkkranen) vägrar svara också.

Både Bulkkranen och Medicalcannabiscorp är selektiva scammers. Finns flera inlägg några sidor bak.
2016-08-04, 22:20
Medlem
Truffs avatar
Någon som får FS`s forum att funka ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in