2014-12-17, 21:30
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *******
Tja, såg att du skrivit i evo tråden. Tänkte posta min fråga där men har tyvärr inte nog med inlägg. Iaf så undrar jag om det är att rekommendera att beställa med tracking eller ej? (Dvs vilket som ger störst chans att det kommer igenom tullen) Undrade om det nästan är större chans om man tar utan för det skulle väl mycket väl kunna misstas för ett julkort t.ex då det är en liten försändelse. Eller behandlar man små brev med tracking annorlunda ur ett tullperspektiv? Svar uppskattas enormt, om du inte har så mycket expertise på området får du gärna posta frågan i tråden. Peace

PM, igen.
2014-12-17, 21:56
Medlem
Är bugsbunny grön? Står att han skickade grejerna i måndags så jag borde ha fått dem idag, eller är posten bara segare än vanligt nu i juletider?
2014-12-17, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Är bugsbunny grön? Står att han skickade grejerna i måndags så jag borde ha fått dem idag, eller är posten bara segare än vanligt nu i juletider?
han är grön. Bara postar som segar förmodligen
2014-12-17, 23:06
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ****
Hej, kan du posta ett inlägg åt mig i Evolution tråden?

Vill tipsa om den franska säljaren "UMIT"
Han säljer metadon till löjligt låga priser.
Beställde i tisdags och fick hem 16 stycken 10mg kapslar för 280 spänn.

Metadonet kom i blister och jag fick en mer än vad jag betalade för. Dock så var det inte mycket till stealth. Men vad jag vet så är Frankrike ett lågriskland?
I alla fall så rekommenderbar jag honom. Man kan köpa en provbeställning på en kapsel + frakt för typ 25 spänn

Spammar vidare med PM's.
2014-12-17, 23:38
Medlem
Ladidas avatar
Dimper ingenting ner imorrn så säger jag röd på "nyårskolan".. Allt annat jag beställt för jul har dykt upp den här veckan så..
Ja det var ju ingen förmögenhet direkt man blev blåst på men ändå.
Stod som "shipped" i måndags, så vi får se, men mest troligt bullcrap.
2014-12-18, 01:37
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffi
Posta åt mig på evolutiontråden då jag ej har behörighet tack!

Beställde av Psyshop den 15e och han skrev '' Om jag ska skicka poste restante så är det finalize early samt ingen garanti.. ''

Är det rätt eller fel? känner båda ja och nej, skickades den 16e ej fått något än kanske tar en extra dag. Är swecan grön? måste ha backup till nyår om man blir scammad.

Fan va man själv börjar nojja då man beställde av psyshop och sedan efteråt läsa i tråden uuhhh
2014-12-18, 02:13
Medlem
Inköp, Gräs.

Gräs inhandlat från Blomman, snygg handstil, snyggt kuvert, packning var för omväxling stilren och utan massa trams. Snabb lev och håller vikten som avtalat.

Till själva gräset, Papaya heter hon och är riktigt fint odlad. Väl kurerad och smakade väldigt bra.
Utan överdrift är det här det bästa gräset jag rökt senaste fem åren.

Blomman är namnet och det är där du vill handla.
2014-12-18, 03:15
Medlem
jesper2013s avatar
Jag skickade precis bitcoins från bt.cx till mitt evolution konto, hur lång tid tar det innan jag har fått in dom på evolution?
2014-12-18, 03:16
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper2013
Jag skickade precis bitcoins från bt.cx till mitt evolution konto, hur lång tid tar det innan jag har fått in dom på evolution?

1-2 timmar vanligtvis. Kan gå lite långsammare på natten.
2014-12-18, 03:21
Medlem
jesper2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
1-2 timmar vanligtvis. Kan gå lite långsammare på natten.
Tack för snabbt svar!
2014-12-18, 05:34
Medlem
Någon som äntligen fått grejer av Psyshop eller bör man hålla sig undan?

Edit: Tar gärna emot tips på bra röka som postas inom Sverige.
Senast redigerad av Kumbara 2014-12-18 kl. 05:41.
2014-12-18, 10:52
Medlem
Skulle rekommendera Blomman om du vill ha bra röka
Senast redigerad av SickYo 2014-12-18 kl. 11:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in