Citat:
Ursprungligen postat av
Strongmanx2
Vad är en stash? I min värld är det ens knarkgömma inkl verktyg.
Varför köpa bong etc när det finns billigt på nätet?
Låt Evo hålla det goda till oss!
För att det är smidigt och dessutom kanske det finns grejer till bättre pris och grejer du inte sett förut. Jag ska testa iaf. Sen en stash kan man gömma vad som helst i, sina droger, pengar, nycklar nått av värde man vill gömma. Jag har tänkt sälja ett gäng olika stashes, lite pipor, nån grinder, Vågar och lite smarta saker, som dolda nyckelringsbongar och Vågar i lite olika storlekar och kvalitet, samt zippåsar som endel verkar ha problem att inköpa själva eller av ren lathet lägger i för att det är billigt på en sida där jag säljer och köpa in storpack med nålar och pumpar och sälja set.. Jag hoppas att det ska räcka med att pruta och krångla som jag gjort nu några dar och investera några tusen vill jag ju iaf 3-4 dubbla pengarna.. Fått sjukt bra priser på vissa grejer och har faktiskt hållit på med sånt här fast inte riktigt samma sak så jag vet vart jag ska leta och hur jag ska få ned priser osv. Så jag kommer tjäna pengar förhoppningsvis. Sen får erfarenheten utvisa vad det är för Grejer som kommer säljas mest av och hur lågt jag kan ligga konkurrens mässigt. Nu är det ju inga olagliga saker så slipper ju ha snuten flåsande i nacken och vara orolig att åka på nått också. Men med lite tålamod och Försöka mig på vendor på rätt sida sidor kommer göra mycket.
Min gamla verksamhet med knivar och diverse har jag sett på dom flera darknetsidor och där vet jag hur man får hem sjysta grejer till bra priser, och jag har legat långt under priserna på torsidorna så jag kan väl fortfarande tjäna en bra hacka på att importera olika typer av "vapen" eller vad man ska kalla det, handlar mest om Gadjets och sånt folk vill ha i samlar skåpet hemma på dom sidor ja sålt.. Hoppas nu min plan om en laglig vendorverksamhet Kommer funka. Hade det varit på en sida med mer inrikes som tex jag hade börjat med detta när flugsvamp fanns hade jag nog kunnat vara en bra konkurent till dom som sålde tillbehör där. Hoppas jag kan vara det nu också