2014-12-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormis84
Behöver man pin för att slutföra sin order?

Nej
2014-12-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Måste bara fråga, är det olika kvalité på olika piller? Känns som om man köper xanor så är det xanor man får liksom. Förstår att det kanske finns ett fåtal olika tillverkare men det är väl ändå hyfsat seriösa ställen som man framställer dessa piller på så skillnaden borde vara minimal om det är någon alls?

Tyvärr är det inte så att du får samma sak som av svenska läkare. Det är ofta utspätt, dyrt, fake och liknande.
2014-12-04, 23:06
Medlem
ambigues avatar
Kan gröna cobraswe och hans tjack.
2014-12-05, 07:46
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Tyvärr är det inte så att du får samma sak som av svenska läkare. Det är ofta utspätt, dyrt, fake och liknande.

Skitsnack, köper du Ksalol i karta så är det 1 mg alprazolam du får..
2014-12-05, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Kan gröna cobraswe och hans tjack.
Är det bra leverans tid, och bra stelth?
Du har PM!
2014-12-05, 09:42
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Skitsnack, köper du Ksalol i karta så är det 1 mg alprazolam du får..
Ofta får man dom ju inte i karta om det inte står specifierat i "annonsen", och då tycker jag hans påstående stämmer. Varierande kvalitét, inte säkert att det är 1mg i varje etc
2014-12-05, 15:46
Medlem
Kan i övrigt gröna Malvax tjo. är riktigt nöjd med första intrycket på trycket, känns väldigt rent med!

Citat:
Ursprungligen postat av brevlund
Kan vara så att du heter Örjän Üvåldssön, då kan den inte koda det.
Skulle handla av 2 olika vendors och kopierade ena PGP nyckeln och sen den PGP kod jag fick ut, skickade jag till båda

Därav varför det inte funkade!

Har aldrig haft problem med åäö, alla vendors har fattat och fyllt i rätt
Senast redigerad av Demma 2014-12-05 kl. 15:58.
2014-12-05, 20:41
Medlem
simp00s avatar
Väldigt bra tramadol pulver från tramoteket!
Fick 5g idag som skickades igår
2014-12-05, 21:59
Medlem
g0dspirits avatar
Jag vill härmed ge vendorn goodguydealer 5 guldstjärnor av 5 möjliga. Han är nog faktiskt den bästa säljaren av alla drogshoppar jag har haft att göra med. Han har alltid levererat dagen efter och aldrig någonsin har ett brev försvunnit, man får alltid övervikt och hans stealth är nästan överdrivet bra. Igår, gav han mig kompensation för en annan säljares vägnar. Dvs, en annan säljare bettede sig inge vidare och han gav mig kompensation för hans skull, fast dom inte ens har något med varandra att göra.

Där snackar vi om att bry sig om sina kunder och tänka långsiktigt, jämfört med merparten av alla andra säljare som lever dag för dag och bryr sig ingenting om kunderna. Jag är så fasansfullt nöjd!
Om ni någonsin ska inhandla Amfetamin eller något i pillerform: Goodguydealer gör arbetet, två gånger så bra som han egentligen behöver. + att jag har aldrig behövt vänta längre än 3 minuter på att få ett svar, oavsett tid när man skickar till honom! Hade jag vetat vem han var, han hade jag kysst han med både läppar och tunga

Fan vad mycket asslick det blev, men det är inte meningen med de. Jag skriver bara vad jag känner lixom =)
2014-12-06, 02:41
Medlem
YngreHerres avatar
Fet gröning till LeifGW, bra produkt (tjack), ser ut som rätt mängd utan massa vätska och skit, bra pris och snabb leverans.
Two thumbs up!
2014-12-06, 03:43
Medlem
Bananarnes avatar
Köpte röka och mdma av Psyshop. Rekommenderar starkt, beställde 15.00 i onsdags och hade det i lådan på torsdagen.

Bra jävla tryck i mdma:t också.
2014-12-06, 13:04
Medlem
sandra92s avatar
thegirl från FS finns numera här också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här