Jag vill härmed ge vendorn
goodguydealer 5 guldstjärnor av 5 möjliga. Han är nog faktiskt den bästa säljaren av alla drogshoppar jag har haft att göra med. Han har alltid levererat dagen efter och aldrig någonsin har ett brev försvunnit, man får alltid övervikt och hans stealth är nästan överdrivet bra. Igår, gav han mig kompensation för en annan säljares vägnar. Dvs, en annan säljare bettede sig inge vidare och han gav mig kompensation för hans skull, fast dom inte ens har något med varandra att göra.
Där snackar vi om att bry sig om sina kunder och tänka långsiktigt, jämfört med merparten av alla andra säljare som lever dag för dag och bryr sig ingenting om kunderna. Jag är så fasansfullt nöjd!

Om ni någonsin ska inhandla Amfetamin eller något i pillerform:
Goodguydealer gör arbetet, två gånger så bra som han egentligen behöver. + att jag har aldrig behövt vänta längre än 3 minuter på att få ett svar, oavsett tid när man skickar till honom! Hade jag vetat vem han var, han hade jag kysst han med både läppar och tunga
Fan vad mycket asslick det blev, men det är inte meningen med de. Jag skriver bara vad jag känner lixom =)