2019-11-30, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JessieSofia
Jag testar nutritional balancing sen några månader tillbaka i alla fall delvis. Vill komma tillrätta med depression, bipolär sjukdom, låg energi bland annat. Kör grönsaker en gång om dagen och lite andra nb-diet-livsmedel. Har inte testat några avgiftningsmetoder. Tar dock en del kosttillskott och har precis skickat in hår för analys på ARL . Märker inget speciellt ännu, kanske någon liten skillnad.

Intressant och till min förvåning att denna tråd fått lite uppmärksamhet efter nästan 4.5 år av tystnad.

Jag är fortfarande på programmet nu flera år senare. 5+ år nu

Jag anser att detta programmet har hjälpt mig en del. Kan inte berätta mer såhär i risk att outa mig själv. Men kul att höra att det finns iallafall någon annan här på FB som testat

Tänkte att om du eller någon annan undrar något eller skulle vilja utbyta några ord så skulle jag föreslagit att skicka ett pm. Men märker nu att jag inte längre har rätt att skicka några pm förrän jag är uppe i 50+ inlägg. Vet dock inte om det bara gäller att skicka pm eller också at ta emot

Oavsett. Om det finns något intresse av dig eller annan att ha kontakt så lyssnar jag gärna på förslag till kontakt. Kanske att jag kan sätta upp en tillfällig e-mail eller något tills jag är uppe i PM-inläggs-nivån.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in