Amfetamin är antagligen den drog jag gillat mest, men är är väldigt osugen på att åka dit för narktoikabrott och valde antagligen att ha supit bort flertalet hjärnceller som styr riskbeödmning att riskera hälsan istället för att hela tiden leva i någon slags kriminell gråzon, jag prövade på några centralstimulanter av RC-typ och fastnade direkt på en nätdrog som heter 4f-pvp. Effekten av denna upplevde jag som en blandning av halvdant ganska kortvarigt amfetaminrus som vägdes upp av den inledande kicken som verkar påminna om en dos kokain, enligt de som testat båda. Har prövat alla de klassiska drogtyperna med undantag för opiater, men det enda som jag hela tiden känner sug efter är det där kemiska experminentet. Tidgare drack jag för mycket och hade lite kontakt med AA, men kände mig aldrig riktigt hemma och jag prövade därefter NA-möten men lyckades inte hålla mig ifrån drogerna några längre perioder. Många inom NA-svängen verkar se nätdroger som något som påminner mer om kaffe eller nikotintuggumi än tunga droger, men jag upplevde iallafall att 4f-pvp ersatte allt sug efter både alkol och amfetamin och det blev snabbt svårt att hantera suget och likaså nojor över bestående skador, då drogen känns betydligt giftigare för kroppen än amfetamin. Då det är nästan omöjligt att hålla på en påse om man har något hemma så har jag bränt alldels för mycket pengar på vanligt vardagsbruk där jag fastnar i soffan och sällan känner någon lust att träffa folk. Känner mig nu jäkligt trött på både denna och alla andra droger, de har förstört väldigt mycket för mig på kort tid och jag kan nog räkna med en hel del skador som kommer att dyka upp allteftersom och säkert lång tid efter drogfrihet. Mitt rekord gällande drogfrihet är enbart 3 veckor för 4f-pvp, alkohol höll jag mig ifrån 3 månader som längst men numera använder jag det bara vid fester där jag inte vill ta med min favoritdrog eftersom det ses som dödsknark och de få personer med tidigare erfarenheter av droger har tack och lov inte känt nån större kick efter att de tjatat i timmar om att få testa, själv så känner jag samma kick som första gången även att doserna jag använder går åt snabbare, numera är 3-gram minimånivå vid beställning och det går åt på drygt ett dygn. Har prövat olika typder av öppenvårdsbehandling, men så fort jag gör något som sätter igång tankeverksamheten så kommer drogsuget direkt och speciellt när jag är hemma brukar det sluta med en impulsbeställning, som jag sedan ångrar att jag brände pengar på, men åter blir glad som ett barn på julafton när posten trillar in och jag öppnar alltid påsen med pulver direkt och tar en första lina. Klarar inte av att bryta detta vansinniga betende, bäst för mig vore ett behandlingshem där man har bra koll och respekt för tungre nätdroger och även fungerande kontroll på att stället är drogfritt, vilket antagligen inte fungerar så bra med nätdrogerna då de bryts ner i kroppen.. Om det inte finns något sådant ställe tror jag att ett behandlingshem med profilering på amfetamin och övrigt CS-missbruk skulle ge mig mest. Gillar den typen av personer, men känner mig bara deppig av att lyssna på de tragiska livsöden som verkar vara väldigt vanliga bland heroinister. Cannabis/spice rökare hamnar väl sällen i behandling om det inte är någon ung kille som tvångsomhändertagits. Hallucigena droger har jag aldrig mått dåligt av, fattar inte att de inte har en större omfattning hos folk som vill testa något annorlunda några gånger om året. Mitt problem är iallafall att jag inte har hittat någon bra metod att hantera suget efter droger, känner mig ganska neutral till AA/NA, och efterom det är är en jättechans för mig vill jag söka mig till ett ställe som kan ge alternativ till drogandet och som helst hjälper till med allt krångel som kommer vänta på mig om jag inte börjar leva ett normalt liv.Drogsuget är så jäkla starkt och leder till att man gör slut på alldeles för mycket alldeles för snabbt eftersom man jagar kicken hela tiden trots att man mår bättre av att köra lågdos och bara njuta av den amfetaminliknande känslan. Alla tips mottages, även sådana som poängterar fördelar med amfetamin, vilket får bli min utväg om jag inte klarar av behandlingen.Tycker inte det är så kul att läsa tips från personer som gjort mer behandlingar än de kommer ihågo utan att ha lycktats få med sig annat än att bendlingsmodellerna på varenda ställe var helt åt helvte. Som sagt så känner jag mig motiverad och färdig med droger, men jag måste i fösta hand lära mig att hantera impulssuget att köpa hem mer. För min del hoppas jag egentligen på en klassnining, och jag tror inte att jag är ensam om att snabbt ha fastnat på denna drog som jag trodde var väldigt lätthanterlig och mild, då den såldes öppet och i riktigt snygga dospåsar. Om någon läst hela texten och tänker att det är verkar vara min typ av drog så vill jag bara avsluta med ett råd från en korkad snubbe som gjort rekordsnabb karriär som professionel RC-försökskanin. Ge fan i att testa denna, om ni är skapta på samma sätt som mig kan ni fastna snabbare än för de droger som är mest kända för beroende, och i slutändan så får man inget tillbaka av alla sömnlösa nätter och ångestfyllda avtändningar som man ödslar bort sitt liv på.