2014-11-01, 17:50
  #97
Medlem
maxioffs avatar
37-7 i skott på Hovet. Vad i helvete
2014-11-01, 17:53
  #98
Medlem
Fan om vi inte ska kunna hänga trean och fyran också. Hv har ju slutat spela helt...
2014-11-01, 17:53
  #99
Medlem
Skröder!!!!!!!
2014-11-01, 17:54
  #100
Medlem
Embas avatar
Haha
2014-11-01, 17:54
  #101
Medlem
hestahodets avatar
Per-åke!
2014-11-01, 17:54
  #102
Medlem
backtraces avatar
Vafan händer? Avgå alla.
2014-11-01, 17:54
  #103
Medlem
m4tt145s avatar
Haha HV wat r u doin
2014-11-01, 17:55
  #104
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Nu må jag se!!
2014-11-01, 17:55
  #105
Medlem
backtraces avatar
Spark? Spelare i målgården?
2014-11-01, 17:56
  #106
Medlem
Vi må vara jävligt svaga defensivt, men fan vad grymma vi är i slutet av matcherna! Kan rinna iväg enormt för HV om vi fortsätter ösa på.
2014-11-01, 17:56
  #107
Medlem
m4tt145s avatar
För fan HV...
2014-11-01, 17:57
  #108
Medlem
backtraces avatar
Men rensa framför mål era invalida jävla idioter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in