2014-10-28, 23:28
Medlem
Jag och en polare hade en jävligt skev hobby för några år sedan, vi gick runt på nätterna i folks trädgårdar och spanade in i fönster. Två highlights:

1. På kvällen så gick vi till en kille som går i samma skola som oss (16 år) och hans föräldrar var tydligen inte hemma. Vi såg honom springa från rum till rum 100% naken med penis och allt, hållandes i en kontroll för radiostyrd bil. Han sprang alltså runt där och körde radiobil. Vi kastade en snöboll på rutan som en bekräftelse att "We saw Everything" sen sprang vi hem.

2. Vi är ett gäng kompisar som strosar runt fulla på gatorna på natten och jag bestämmer mig för att gå till baksidan av ett hus vi går förbi, detta var första gången och jag har ingen aning om varför jag fick för mig detta. Hursomhelst så visar det sig att en poliskvinna som vi känner till ligger i en soffa i källaren med vinglas och blir knullad av polischefen. Jag filmade skiten och gick tillbaka till mina polare och berättade, dom trodde mig inte sen visade jag klippet och efter det så såg dom mig som någon slags ghost whisperer. Har inte kvar klippet tyvärr.
Senast redigerad av DiCapLock 2014-10-28 kl. 23:32.
Citera
2014-10-28, 23:33
Medlem
Scraps avatar
Varför skulle du ta bort klippet för?
OnT; Det finns en smygartråd här på fb och detta är nästan lite samma stuk. Det är spännande att smyga på folk och det kan ge en liten kick om man blir upptäckt. Jag har inte dock inte vågat mig till att titta in genom folks fönster, det får kanske bli efter en utekväll..
Citera
2014-10-28, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
OnT; Det finns en smygartråd här på fb och detta är nästan lite samma stuk. Det är spännande att smyga på folk och det kan ge en liten kick om man blir upptäckt. Jag har inte dock inte vågat mig till att titta in genom folks fönster, det får kanske bli efter en utekväll..
Jag var ca 15-16 år och hade en annan mobil. Tror jag rensade hela minneskortet för att använda den som hårddisk för film (kopplade in mobilen i TV's mediaspelare).
Citera
2014-10-28, 23:35
Medlem
Störda personer gör så!Andra lever sina egna liv!
Citera
2014-10-28, 23:36
Medlem
Mamarketels avatar
Citat:
Länk?
Citera
2014-10-28, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolius
Störda personer gör så!Andra lever sina egna liv!
Haha jag håller med det var en störd grej. Men det var spännande. Vi gör så jäkla lustiga grejer när ingen ser.
Citera
2014-10-29, 01:38
Medlem
SWAGINATIONs avatar
Citat:

Jag är sugen på den tråden, så tror du att du kan länka den till mig i PM?

Jag brukar kolla på folk med min kikare igenom fönstret in i fönstret på andra sidan, det enda jag sett är ett par tuttar och någon snubbe som stod på vardagsrumsbordet i typ 20 minuter och gjorde ingenting vettigt alls.
Citera
2014-10-29, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SWAGINATION
Jag är sugen på den tråden, så tror du att du kan länka den till mig i PM?

Jag brukar kolla på folk med min kikare igenom fönstret in i fönstret på andra sidan, det enda jag sett är ett par tuttar och någon snubbe som stod på vardagsrumsbordet i typ 20 minuter och gjorde ingenting vettigt alls.
Haha vilket liv Ska testa, har en dunderkikare nämligen.
Citera
2014-10-31, 22:30
Medlem
D.Drogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiCapLock
Jag var ca 15-16 år och hade en annan mobil. Tror jag rensade hela minneskortet för att använda den som hårddisk för film (kopplade in mobilen i TV's mediaspelare).

Om ett sådant funnits skulle det direkt skickats till kompisar

Det gjorde du väl? Säg inte du glömde de??
Citera
2014-11-01, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Drogba
Om ett sådant funnits skulle det direkt skickats till kompisar

Det gjorde du väl? Säg inte du glömde de??
Kompisarna var med. Detta var innan jag hade facebook
Citera
2014-11-01, 14:03
Medlem
Minns smygartråden men kan inte hitta den, tyvärr - synd, den var rätt kul. Någon människa som är bättre än mig kanske kan försöka?

Jag smög en del när jag var yngre. Guld att glida omkring i en död småstad i villaområden. Har dock inte sett något sjukt, bara någon naken människa eller så eller folk som glor på TV. Känns som att det är mycket jobb för lite payback på att smyga omkring!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in