Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-22, 15:50
Medlem
Är det bra grejer du har så är det bara dumt. Onödigt att förstöra det magiska första gången. En normalviktig kille dock, då måste man över 100.

Däremot när det magiska med empatin försvinner, jag då kan man köra runt 200sträcket. Annars ser man igenom ruset som ni beskriver.
Citera
2014-11-03, 08:52
Medlem
Vista-Backhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Är det bra grejer du har så är det bara dumt. Onödigt att förstöra det magiska första gången. En normalviktig kille dock, då måste man över 100.

Däremot när det magiska med empatin försvinner, jag då kan man köra runt 200sträcket. Annars ser man igenom ruset som ni beskriver.

Wow, vilken jäkla fest det blev alltså! Helt suveränt!
Tjejen fick 0.14 vilket var helt perfekt, alla som var med hade en grym natt
Jag som tog 0.2 har typ en minneslucka på 3-4 timmar och var helt väck I took to much man!
Så det var jäkligt tråkigt, men kan ha berott på flera aspekter, hade varit stressad och igång hela dan, druckit en hel del och öppnat med lite tjo.
Kommer nog hålla mig till E hädanefter då det känns lite mer kontrollerat.
Men vill bara poängtera att 100mg inte hade räckt.
Citera
2014-11-03, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vista-Backhand
Wow, vilken jäkla fest det blev alltså! Helt suveränt!
Tjejen fick 0.14 vilket var helt perfekt, alla som var med hade en grym natt
Jag som tog 0.2 har typ en minneslucka på 3-4 timmar och var helt väck I took to much man!
Så det var jäkligt tråkigt, men kan ha berott på flera aspekter, hade varit stressad och igång hela dan, druckit en hel del och öppnat med lite tjo.
Kommer nog hålla mig till E hädanefter då det känns lite mer kontrollerat.
Men vill bara poängtera att 100mg inte hade räckt.
Vad bra att du ville poängtera att 100mg var "för lite". Dra till med en poängtering på din överdos också, tjoet tog säkerligen bort endel effekt av både drickat och MDt.

100 hade säkerligen räckt det med för bruden, med rätt setting/umgänge osv. Nu är dock ribban i himlen, och hon kan inte avnjuta drogen lika många gånger.

Trodde det var standard att dra bort 30% av vad flashbackare ger för råd.
Många säger 2-300mg för en normalviktig man, redan vid 200 trippar nog dom flesta ganska duktigt om man inte kört mycket innan. Perfekt för att röja på golvet, mindre perfekt för att föra djupa konversaioner.

Synd att det gick åt helvete för dig, kör utan tillsatser nästa gång, och vänta minst 3-4 veckor.
Citera
2014-11-03, 15:39
Medlem
Vista-Backhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Vad bra att du ville poängtera att 100mg var "för lite". Dra till med en poängtering på din överdos också, tjoet tog säkerligen bort endel effekt av både drickat och MDt.

100 hade säkerligen räckt det med för bruden, med rätt setting/umgänge osv. Nu är dock ribban i himlen, och hon kan inte avnjuta drogen lika många gånger.

Trodde det var standard att dra bort 30% av vad flashbackare ger för råd.
Många säger 2-300mg för en normalviktig man, redan vid 200 trippar nog dom flesta ganska duktigt om man inte kört mycket innan. Perfekt för att röja på golvet, mindre perfekt för att föra djupa konversaioner.

Synd att det gick åt helvete för dig, kör utan tillsatser nästa gång, och vänta minst 3-4 veckor.

Alltså... det var ju inte så att jag sneade på något sätt, bara tråkigt att man inte kommer ihåg trippen och att man mest yrade och låg och var överdrivet lycklig i ett par timmar :/
Jag har inte baserat mitt intag på flashbackares råd utan var mer så att jag ville höra lite vad folk haft för erfarenheter.
Jag har tagit molly väldigt många gånger tidigare och aldrig hamnat i det här stadiet, antar att det kan vara så att man fått utblandat skit tidigare?
Ja nu blir det minst en månads väntetid och som du säger, inga tillsatser nästa gång.
Citera
2014-11-04, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vista-Backhand
Alltså... det var ju inte så att jag sneade på något sätt, bara tråkigt att man inte kommer ihåg trippen och att man mest yrade och låg och var överdrivet lycklig i ett par timmar :/
Jag har inte baserat mitt intag på flashbackares råd utan var mer så att jag ville höra lite vad folk haft för erfarenheter.
Jag har tagit molly väldigt många gånger tidigare och aldrig hamnat i det här stadiet, antar att det kan vara så att man fått utblandat skit tidigare?
Ja nu blir det minst en månads väntetid och som du säger, inga tillsatser nästa gång.
Jo precis, man är ju i himlen då, det VET man, inget man uppskattar efteråt tyvärr, blir som en tillfällig bubbla bara.

Jodå måste varit utblandat, lite det jag menade, fick för mig att du fått tag på bättre grejer när du skrev "Jag har fått tag på vad jag blivit upplyst om ska vara väldigt potent mdma."

Var säkerligen nära för tjejen med att inte komma ihåg nåt. Det är ju inte värt det när man väntat en tid på att få göra det, sen falerar det och man måste vänta ännu längre tid. Blir ju riktigt deppig.
Då är det värt att ta snäppet mindre och förmodligen ha en lika bra kväll ändå

Synd med allt agg, ville bara hjälpa, fanns ju något i det jag sa trots allt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in