Citat:
Ursprungligen postat av
Vista-Backhand
Alltså... det var ju inte så att jag sneade på något sätt, bara tråkigt att man inte kommer ihåg trippen och att man mest yrade och låg och var överdrivet lycklig i ett par timmar :/
Jag har inte baserat mitt intag på flashbackares råd utan var mer så att jag ville höra lite vad folk haft för erfarenheter.
Jag har tagit molly väldigt många gånger tidigare och aldrig hamnat i det här stadiet, antar att det kan vara så att man fått utblandat skit tidigare?
Ja nu blir det minst en månads väntetid och som du säger, inga tillsatser nästa gång.
Jo precis, man är ju i himlen då, det VET man, inget man uppskattar efteråt tyvärr, blir som en tillfällig bubbla bara.
Jodå måste varit utblandat, lite det jag menade, fick för mig att du fått tag på bättre grejer när du skrev "Jag har fått tag på vad jag blivit upplyst om ska vara väldigt potent mdma."
Var säkerligen nära för tjejen med att inte komma ihåg nåt. Det är ju inte värt det när man väntat en tid på att få göra det, sen falerar det och man måste vänta ännu längre tid. Blir ju riktigt deppig.
Då är det värt att ta snäppet mindre och förmodligen ha en lika bra kväll ändå
Synd med allt agg, ville bara hjälpa, fanns ju något i det jag sa trots allt.