2014-10-21, 20:57
Medlem
Bayern har ju sett tröga ut hittills i CL, det vore ju fan om de skulle komma igång ikväll och slå in fyra-fem bollar på Roma som jag hoppas tar andraplatsen före City.
vfs avatar

Moderatormeddelande

Postat av vf 2014-10-21, 20:57
Moderator
2014-10-21, 20:58
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-spottornado
!
På min engelska stream presenterade kommentatorn Eriksson ungefär: "Jonas Eriksson, the swedish multi-millionaire".
Vad menas med det? Är han multimiljonär vid sidan av domaryrket eller har han blivit det genom det? Blev lite nyfiken...

Har för mig att han blev rik vid försäljning av något produktionsbolag eller liknande.
2014-10-21, 20:58
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-spottornado
Kan inte påstå att jag har koll på Roma eller Serie A öht nu för tiden, men jag är beredd att hålla med...
Bayern är starkare på samtliga positioner och bör vinna ikväll. Gissar på 1-3. Mål av Müller, Lewandowski och Robben samt Totti(förhoppningsvis!) för Roma!

På min engelska stream presenterade kommentatorn Eriksson ungefär: "Jonas Eriksson, the swedish multi-millionaire".
Vad menas med det? Är han multimiljonär vid sidan av domaryrket eller har han blivit det genom det? Blev lite nyfiken...

Står lite här: https://my.sports.yahoo.com/blogs/soccer-dirty-tackle/swedish-millionaire-to-referee-us-world-cup-opener-against-ghana-194954265-soccer.html

Citat:
It's true that many referees manage games as a hobby, but it's rare for for one to have such a notable private life. A former shareholder in a Swedish media company with offices in Stockholm, Hong Kong and Dubai, Eriksson sold his 15% share a number of years ago for about $10 million.
2014-10-21, 20:59
Medlem
foool13s avatar
Snyggt mål av Remy, typiskt Remy-mål.. sträckte sig nog i ljumsken samtidigt dock..
Medlem
Gullinkambes avatar
Vilken jävla match i Rom, sanslöst tempo.
Medlem
Otroligs avatar
Vad i helvete? Remy gör 1-0 och skadar sig samtidigt.

EDIT: Verkar köra vidare, hoppas det inte är någon fara.
Medlem
Hörde jag verkligen rätt där, spelar Yanga-Mbiwa, som var URUSEL i Newcastle, för Roma mot Bayern?
2014-10-21, 21:00
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Snyggt mål av Remy, typiskt Remy-mål.. sträckte sig nog i jlunslen samtidigt dock..

Snyggt som fan, får hoppas att han är ok efter det. Verkar inte halta så mycket.

Edit: Även om jag vet att vi måste ha en ny keeper av klass och jag anser att Courtois är framtiden så är det tragiskt att se Cech som andra keeper.

Och där gick Remy av
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Hörde jag verkligen rätt där, spelar Yanga-Mbiwa, som var URUSEL i Newcastle, för Roma mot Bayern?

Yes. Yanga-Mbiwa har faktiskt varit riktigt bra i Roma så här långt.
Medlem
nitinitis avatar
Vad usla Roma är. Hoppas dock de höjer sig, ser gärna att de går vidare från gruppen.
2014-10-21, 21:01
Medlem
NoTruces avatar
Ni som kollar Roma - Bayern med rörlig bild, har Eriksson det där behagliga utseendet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in