Citat:
Ursprungligen postat av
lillschumi
Jag är gammal och gjort lumpen på den tiden vi faktiskt hade ett försvar. Dock har jag förstått att man måste anpassa sig för att överleva. Om FM vill överleva så behöver allmänheten veta någonting av substans, absolut inte allt men jag behöver få något trovärdigt för att motivera att vi bränner massa pengar och inte massa insinuationer, mer än så är det inte. Får jag inte det så kommer jag rösta för fortsatta nedskärningar.
Under kalla kriget fanns viss logik i att Ryssland var här, den finns inte längre. Ryssland har ingen möjlighet att göra något större företag mot ett etablerat väst stat. De är på gränsen till bankrutt, korrupt och totalitärt. Tror du det är något som kommer göra Putin långlivad?. Kalla kriget finns bara i nostalgikers (läs Göran Frisk) orgasmiska nattdrömmar.
Är du det bästa som Putin kan prestera i form av psyops så känner jag mig trygg. Ingen lyssnar på ditt skitprat. Vi som förstår oss på den pågående underrättelseoperationen avfärdar dig som en simpel nätkrigare och låter oss inte påverkas. Det finns visst trådar för psykiskt instabila personer, håll dig där och låt oss andra diskutera den pågående insatsen seriöst, det är ett önskemål.
Ryssland har all anledning att inkräkta i svenska farvatten, vi är många som förstår det, just därför tar vi operationen på allvar och vill diskutera den med fakta som grund.
Ett tips, gå en kurs i svensk grammatik så får du kanske löneförhöjning med ett visst antal rubel i månaden, du är patetisk.