Citat:
Ursprungligen postat av
orea
Grejen är jag är ok med att han har tjejkompisar, jag har ju egna killkompisar och jag varken ligger eller flörtar med dom så jag utgår från mig själv där så den delen är inga problem för mig. Däremot tycker jag inte det är ok att poka eller adda nån ny tjej på jobbet som han inte träffat förut. Det tycker jag är respektlöst mot mig på nåt sätt. Har tagit upp det med honom men han ser ju inte felet i det.
Jag förstår dig fullt ut, men hans motvilja att ta bort typ gammla ragg och andra saker från sin Facebook, visar ju att han inte är helt och hållet redo att släppa sin "bakgrund" osv. Han är antagligen väldigt trygg där.
Hade jag varit du, så hade jag pratat med honom och frågat varför han är intresserad av att flörta med andra tjejer, det kanske är något ni kan göra tillsammans? Med då tjejer eller liknande som du väljer ut.
Det kanske är så att han går igång på att flörta med tjejer, men inte möta upp på kaffe. Utan bara tanken. Eller så vill han inte släppa sin frihet.
Jag är övertygad om att det är en sexuell lek för din kille, att fortfarande kunna visa att man har vad som krävs, du kanske skall testa å visa honom lite extra uppmärksamhet, han kanske inte känner att han duger till längre och behöver hävda sig?
Svårt att veta när man inte känner er som sagt. Men lycka till!