2014-10-18, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pnuwen
Det är du som snackar skit genom att ta upp off-topic religiöst new age-kvacksalveri.

Du får läsa på mer. Du har helt fel.
Beställ en charmkurs samtidigt.
Citera
2014-10-18, 00:33
Medlem
Har själv social fobi, är äldre än dig och har haft samlag 1,5 gånger ungefär..ha ha

Men jag älskade en liten kisse av hela mitt hjärta och fick såååå mycket tillbaka.
Citera
2014-10-18, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shabhai17
Social inkompetens är väl knappast kroniskt? Beställ en charmkurs
Om du tror att man kan "bota" autism med en charmkurs har du inte så bra koll.

Citat:
Du får läsa på mer. Du har helt fel.
Din hinduistiska mysticism-kult kanske funkar för dig, men det är inget för mig. Finns många jesus-freaks som finner tröst i kyrkan också.

Citat:
Men jag älskade en liten kisse av hela mitt hjärta och fick såååå mycket tillbaka.
Okej, tack för tipset, men jag tror inte att en katt löser mina problem.
Citera
2014-10-18, 00:57
Medlem
Citat:
Om du tror att man kan "bota" autism med en charmkurs har du inte så bra koll.

.

Du verkar ju vara medveten om problemet när du nämner "social inkompetens". Varför skulle du då inte kunna lära dig agera annorlunda? Tjejer verkar falla för killar med humor. Känsla för humor kan alla lära sig.

Meditation och vad som sker saknar du kunskap kring så jag väljer att inte diskutera det mer här.
Citera
2014-10-18, 01:12
Medlem
http://www.autism.org.uk/about-autism/myths-facts-and-statistics/myths-and-facts.aspx

#AutismMyth: People with autism don't understand humour.

#AutismFact: People with autism can understand humour & make jokes but an often literal understanding of the world can lead to confusions.

Här är en ståuppare med Autism: http://www.youtube.com/watch?v=RX74jmn8EWs
Citera
2014-10-18, 08:17
Medlem
Citat:
#AutismMyth: People with autism don't understand humour.
Du som tog upp humor, jag har inte sagt något om det. För övrigt tycker jag inte man kan generalisera på det sättet.

Citat:
Har du intelligensen så kan du väl läsa dig till vad tjejer uppskattar? Varför skulle du då inte kunna lära dig agera annorlunda? Känsla för humor kan alla lära sig.
Problemet är det omvända, att jag analyserar vad jag ska säga för mycket.
Citera
2014-10-18, 09:02
Medlem
Citat:
Du som tog upp humor, jag har inte sagt något om det. För övrigt tycker jag inte man kan generalisera på det sättet.

Problemet är det omvända, att jag analyserar vad jag ska säga för mycket.

Det är väl inte fel att tänka först? Då kan du göra något åt problemet.
Men jag gör detsamma i sociala situationer (När de förekommer). Stel som en pinne och aldrig spontan.

Självklart kan du hitta en tjej. Vet inte vilka krav du har men det finns många ensamma tjejer som gör allt för att hitta en kille de kan känna sig trygg hos. Förklara problemet så ser de förmodligen upp till dig.
Citera
2014-10-23, 05:06
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
kyssa horor

så har du varit iväg ?
lyssna inte på den dåren som skrev, det är bara för en mod flytta hit tråden här så kommer knäppgökarna och inte horköparna som du vill fråga
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in