Citat:
Ursprungligen postat av
Run3
Baserat på vad? Varfór skulle folk inte denna gången krisa när det börjar röra sig neråt?
Dels på räntan, sparpengarna borde röra sig åt börshållet. Dels bara på vad jag läser på nätet.
Varför paniksålde inte folk inte under dippen för ett par veckor sedan? Det är ju inte så att en dipp alltid måste gå ned till noll innan folk börjar köpa.