Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-06-11, 15:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Två frågor:

Finns det något enkelt sätt att kopiera en 7-profil till 10, komplett med alla programinstallationer & webbläsarhistorik etc?

Finns det något enkelt sätt att föra samman olika profilers webbläsarhistorik etc?
Det går enkelt att uppdatera från 7 till 10 och allting ska följa med.

Vilken webläsare pratar vi om? Är det Chrome så är allt sånt kopplat till ett Google-konto.
Citera
2019-06-11, 16:13
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det går enkelt att uppdatera från 7 till 10 och allting ska följa med.

Vilken webläsare pratar vi om? Är det Chrome så är allt sånt kopplat till ett Google-konto.
Firefox.

Men det är inte uppdatering som står på agendan, utan flytt från två st 7or till en helt annan 10a.
Senast redigerad av Herr Lindholm 2019-06-11 kl. 16:20.
Citera
2019-06-11, 21:26
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Firefox.

Men det är inte uppdatering som står på agendan, utan flytt från två st 7or till en helt annan 10a.
Då verkar det inte finnas något enkelt sätt. Firefox har väl dock nån slags kontofunktion? I så fall bör man kunna fixa den biten den vägen.
Citera
2019-06-12, 02:34
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Då verkar det inte finnas något enkelt sätt. Firefox har väl dock nån slags kontofunktion? I så fall bör man kunna fixa den biten den vägen.
Sant. Kollar vidare. Tack ändå.
Citera
2019-06-12, 11:54
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Två frågor:

Finns det något enkelt sätt att kopiera en 7-profil till 10, komplett med alla programinstallationer & webbläsarhistorik etc?

Finns det något enkelt sätt att föra samman olika profilers webbläsarhistorik etc?

Det här underlättar en del i vart fall - https://www.mirinsoft.com/ms-apps/cloneapp
Citera
2019-06-14, 10:48
Medlem
I inställningar för bluetooth, när man ansluter en högtalare och det står: "Ansluten röst, musik"
Att det står "röst" betyder det att högtalaren har inbyggd mikrofon?
Citera
2019-06-14, 11:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikktor
I inställningar för bluetooth, när man ansluter en högtalare och det står: "Ansluten röst, musik"
Att det står "röst" betyder det att högtalaren har inbyggd mikrofon?
Precis.
Citera
2019-06-14, 12:44
Medlem
Citat:
Precis.

Det stämmer inte för mig. Har två högtalare bluetooth-anslutna, på båda står det "Ansluten röst, musik". Men ingen av dem har inbyggd mikrofon.
Citera
2019-06-14, 19:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hifivo
Det stämmer inte för mig. Har två högtalare bluetooth-anslutna, på båda står det "Ansluten röst, musik". Men ingen av dem har inbyggd mikrofon.
Jag har ljugit för dig. Det betyder att den kommer att användas för röst-relaterade saker så som Skype och liknande. Det vill säga att ljudet kommer att spelas upp där.
Citera
2019-06-24, 23:12
Medlem
uaphs avatar
Hej!

Har ett lite "Udda" problem med min PC.

När jag skriver "@" så är det en fördröjning på flera sekunder innan "@" dyker upp. Sjukt irriterande
Någon som har en lösning?

Mvh
Citera
2019-06-25, 00:56
Medlem
Ondquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uaph

När jag skriver "@" så är det en fördröjning på flera sekunder innan "@" dyker upp.
Gissar att du har installerat något spel som använder AltGr + 2 (eller Ctrl+Alt+2) till egna funktioner. Började problemen nyligen?
Citera
2019-06-30, 13:38
Medlem
NightWalker1s avatar
efter uppdatering till version 1903 så får jag inte upp info om när en torrent har laddat klart.
jag får inte heller upp safe to remove device när jag kopplar ur en extern hårddisk.
hur ändrar man tillbaka notification area till hur den var innan uppdateringen till 1903?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in