2015-02-09, 23:52
Medlem
2-5 st/dagen från Svealand/norra Götaland och uppåt. Flesta mail kommer från Norrland. Gotland är nog det sydligaste någon skrivit från, och då bor jag som sagt i Malmö. Antar det beror på att det blir mer glesbefolkat ju högre upp i landet man kommer?
Citera
2015-07-22, 23:56
Avslutad
Det blev en hel del när jag var aktiv där. Träffade 9, knullade fem av dessa skönheter, varav en var en granne haha..
Citera
2015-07-23, 00:19
Medlem
Fick inte en enda meddelande (inte ens matchning). Därför avregistrerade jag mig.
Citera
2015-07-23, 00:33
Medlem
Gillningar per vecka: under 10, speciellt om man räknar med alla bottar. Men tjejer brukar ändå inte svara/fortsätta skriva när man skriver till dom efter att dom gillat en. Jag verkar också dra till mig just det som jag inte är ute efter (smala, korta tjejer).
Meddelanden per år: några stycken, nästan uteslutande från tjejer som inte har nån annan utväg än att skriva först själva (tex. fula, kedjerökande singelmammor)

I verkligheten har jag fått höra att tjejer har vart nervösa med mig pga. hur bra jag såg ut, hur snygg/het/söt jag är, bla bla bla. Mitt råd till andra killar är att inte knyta nätdejting till er självkänsla då det är en väldigt, väldigt skev bild av verkligheten.
Senast redigerad av CDisciple 2015-07-23 kl. 00:36.
Citera
2015-07-24, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Fick inte en enda meddelande (inte ens matchning). Därför avregistrerade jag mig.
Samma här. Nätdejting är värdelöst.
Citera
2015-07-24, 21:22
Bannlyst
Man är i princip osynlig om man inte har betalat. Har man betalat, kommer man på topresultat vid sökning, annars kommer man sist. Har inte fått ett enda meddelande och ett profilscore på lite över 6.
Senast redigerad av DelusionGrandieure 2015-07-24 kl. 21:33.
Citera
2015-07-25, 09:47
Medlem
oyegies avatar
Bara en enda brud,nån halvful lite överviktigt wt,hon fråga typ vad det var jag sökte efter,varade inte särskilt länge den konversationen.
Citera
2015-07-25, 14:19
Medlem
Är i ett förhållande så loggar knappt in där men när jag var singel snittade jag 10 per vecka. Då hade jag bara en bild och ingen presentation. Litet senare la jag upp 4 bilder till, en från gymmet när jag lyfte skrot, en strandbild, partybild, snittade sedan 20 per vecka.
Citera
2015-07-25, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Är i ett förhållande så loggar knappt in där men när jag var singel snittade jag 10 per vecka. Då hade jag bara en bild och ingen presentation. Litet senare la jag upp 4 bilder till, en från gymmet när jag lyfte skrot, en strandbild, partybild, snittade sedan 20 per vecka.
Det jag vill säga är: bra bilder är A och O.
Citera
2015-07-25, 15:30
Bannlyst
Jag hade runt 50 mail första månaden jag var där för några år sedan innan jag visste hur scam-aktiga datingsiter är. Kanske en av dessa jag replika prata lite tillbaka men dog ut efter ett tag.

Slutsats: antingen massa troll eller siten själva skickar spam utan att ha frågat tjejerna för att dra in pengar. <-- nej det är inte foliehatt, people.
Citera
2015-07-25, 15:34
Medlem
Det beror ju helt på om man betalar för att synas där eller inte. Om jag inte gör nåt sånt: Kanske ett meddelande i månaden. Går jag in i "Spotlight" så är det kanske 2-3 meddelanden per sådant tillfälle.

Men det är ju, som alltid på internet, bottenskrapet som kontaktar en spontant. Har man fått profilbesök av 20 brudar, och fått en gillning ... och 19 av brudarna är 20 år och bor i ens egen stad, och en är 53 år och bor 100 mil bort ... så kan man ju ge sig FAN på vem gillningen kommer från.
Citera
2015-07-25, 17:51
Medlem
Det har hänt. Givetvis då är det en singelmamma med 3 barn och hund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in