Finns på ND.
Är detta kanske en starkare variant av den som säljs på apoteken?
Någon som vet?
ND har ett piller som heter THP, tar man cirka 3st såna 1-2 timmar innan sänggående så sover man bra till dan efter, tungt.
I dagens samhälle där folk är så stressade behövs de något som kan ta udden av dagen efter jobbet och låta folk återhämta sig..
vid hemkomst, 1 thp, 1-2 timmar innan sänggående 2 thp till.
Funkar bra för mig dom dagarna man bara inte orkar.
* Ror pa dig. Motion ar underskattat som somnmedel.
* Inga externa stimuli en halvtimme innan sangdags. Undantag kan vara rogivande musik, trakiga filmer, svarlasta bocker eller sex.
* Inget koffein eller nikotin efter kl 17.
* Morkt, tyst och svalt sovrum.
* Inget intag av mat tva timmar innan laggdags.
* Avslappningsband
* Dagbok
Vart att testa innan du borjar med somnmedel.Borjar du sova pa somnmedel blir det sen annu svarare att sova utan. Dessutom ar det inte samma sorts somn. Du blir latt en smula dasig dagen efter.
Ska du borja med ngt bor det vara insomningstabletter, typ Immovane.
Tycker att 5-htp funkar helt ok om jag behöver hjälp med o sova.. Plus att man drömmer så in i helv.. mycket och drömmarna blir skit verkliga...
Testa o se..
Om man bestämmer sig för att testa Postafen 25mg för att bli trött och somna lite lättare, kan man ta 2 piller?
Den rekommenderade dosen för en vuxen är 1 piller, men jag vill vara på den säkra sidan att somna.
Dock vill jag helst vakna upp igen
Om man bestämmer sig för att testa Postafen 25mg för att bli trött och somna lite lättare, kan man ta 2 piller?
Den rekommenderade dosen för en vuxen är 1 piller, men jag vill vara på den säkra sidan att somna.
Dock vill jag helst vakna upp igen
Prova med 1.5 istället, jag provade 2 och har aldrig känt mig så seg dagen efter. Det var inte särskilt kul.
Är det nåt halocient. Gillar att sova och drömma men inte syner och skit.
Citat:
Ursprungligen postat av tjackhora
Tycker att 5-htp funkar helt ok om jag behöver hjälp med o sova.. Plus att man drömmer så in i helv.. mycket och drömmarna blir skit verkliga...
Testa o se..