2014-09-25, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natus.Vincere
Hur kommer det sig att dessa människor är så många? Hur kommer det sig att de överordnade på lokal plan inte kan hålla det rent. Det är en anda som är djupt inrotad hos SD-politiker. När man väl blir tagen på bar gärning, så utesluts man. Att media granskar SD mycket mer är ingen ursäkt, speciellt om man ska driva fram en kontroversiell fråga som invandringen. Det motsäger sig själv. Att man värnar om de människor man ständigt har ett pådrivande hat mot.

Hur länge ska det pågå. Ska SD sopa gruset under mattan efter varje skandal. Det finns en bakomliggande orsak till varför dessa personer känner sig bekväma hos SD.

Finns det bara ett alternativ för att lyfta en fråga som påverkar en hel nations vardag är det väl inte så konstigt?

Varför ställer du så många dumma frågor? Vill du att alla som röstat sd ska komma ut som rasister även om de inte är det? Passar inte svaren din världsbild? Ser du hellre att pastorn är en "husneger" trots att gemene sd'are skiter fullständigt i hudfärg?

Hade övriga partier lyft frågan hade det funnits alternativ. Varför är invandringen kontroversiell? Den har ju helt uppenbart konsekvenser för alla, såväl mörka som ljusa människor. Är det någon som är trångsynt är det du även om du drar ett likhetstecken mellan rasistisk och trångsynt. Precis på samma sätt som du drar ett likhetstecken mellan rasist och statistiker, eller ekonom. Även den som värnar om ett tryggare samhälle är tydligen rasist och ond. Motbevisa mig gärna genom att förklara de invandrare som röstar sd?

Du lämnar faktiskt målet så vidöppet att man kan misstänka att du är sd'are själv och slår inlägg för att visa vilka sansade och inte alls rasistiska människor den överhängande majoriteten som röstade sd är. Är du verkligen så emot sd att du behöver kriga på flashback trots att "ni är 87%" kanske du ska göra din sak en tjänst och bara inte skriva.
Citera
2014-09-25, 21:09
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Lyssnade på den längre intervjun med Jonas.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=93&artikel=5972006

Personligen tycker jag han verkar mycket bra!

Läser du detta Jonas vill jag tacka dig för ditt engagemang! Fler kloka personer som dig till SD!
Citera
2014-09-27, 21:19
Medlem
BlaGulaKorsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
http://www.dagen.se/nyheter/tidigare-pastor-blir-sd-politiker-i-forshaga/

Vad tycker Sd-väljaren om det här?

Vart tog artikeln vägen?
Den verkar ha försvunnit från dagen.se.
Citera
2014-09-28, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlaGulaKorset
Vart tog artikeln vägen?

Skumt. Jag fann hursom en annan länk: http://dagen.atx-mm-stage-vip.sth.basefarm.net/tidigare-pastor-blir-sd-politiker-i-forshaga-1.272518
Citera
2014-10-03, 23:30
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Kagge
Jag vet inte, jag känner inte till honom men om han kan tillföra något till partiet blir det säkert bra. Precis som med alla andra som engagerar sig i partiet alltså.

Där ser man. SD-folket har smartat till sig och med negrer i partiet så lär ju motståndarnas rasistanklagelser falla platt till marken. In med några spanjacker och ett par turkar också, så försvagas rasiststämpeln ytterligare. Bara dom talar flytande svenska utan brytning, så att inte kärnväljarna blir sura.

Om han får synas ordentligt i media så kommer nog alltfler svenskar att sluta kalla SD-folket för rasister.
Citera
2014-10-25, 19:33
Medlem
volvo 240s avatar
Lyssnade på den längre intervjun och han verkar klart sympatisk.
Citera
2014-10-25, 19:52
Moderator
Tinuviels avatar
Namn infogat i rubriken för tydlighet.

// mod
Senast redigerad av Tinuviel 2014-10-25 kl. 19:57.
Citera
2014-10-25, 19:55
Medlem
tumbleeweeds avatar
Gött, nu fattas bara att dom slänger in han i riksdagen 2018, cripwalkandes* fram till talarstolen iförd svensk folkdräkt.
Så vore mitt behov av underhållning för det året fyllt.=)

*
http://www.youtube.com/watch?v=gREIBeiXgak
Citera
2014-10-29, 18:12
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlaGulaKorset
Vart tog artikeln vägen?
permalänkar verkar vara ett främmande inslag på dagen, just nu är länken
http://www.dagen.se/tidigare-pastor-blir-sd-politiker-i-forshaga-1.272294

jaja, det kan man väl kalla alibineger
Citera
2014-10-30, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zen
Bara bra. Varför skulle man tycka ngt annat ? lägg ner allt rasist snack o annat skit.
Frågan var nog främst tillriktad de "taktiska" väljarna som vill ha något helt annat än massassimilation.
Citera
2014-10-31, 18:15
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Frågan var nog främst tillriktad de "taktiska" väljarna som vill ha något helt annat än massassimilation.
Ja herr Jonas talade om att öka integrationen i en intervju, fast å andra sidan kanske han vill uttrycka sig PK för att han är just Afrikan, men en sund dubbelagenda kan han ju ha för den skull?.

Jag menar t.o.m Jimmy Åkesson har pratat i termer om att vi inte ska ha någon integration,
utan ställa krav istället (utan att säga ordet assimilation)

Om nu vår vän Jonas får reda på det....kommer han stå kvar i ledet?
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-10-31 kl. 18:18.
Citera
2015-01-25, 01:13
Medlem
murmansk3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bugulu
Lite svårt att påstå att pastorn är en rasist då enligt mångkulturvurmare så är det endast vita som är rasister.

Vad är skällsordet för honom då bland mångkulturvurmare?

mums mums eller onkeltom såklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in