2014-09-25, 19:50
Medlem
Snapsvisas avatar
Riktigt kul Tinuviel, grattis.
Citera
2014-09-26, 15:35
Moderator
Siegfrids avatar
Välkommen!
Citera
2014-09-29, 16:02
Medlem
MentosFruitcores avatar
Såg nyss nyheten! Välförtjänt
Citera
2014-09-30, 21:27
Medlem
eradnups avatar
Toppen !!!! Lycka till! Mycket läsvärda inlägg (Fast jag saknar Fula Gubben. Mest troligt att han fick en hjärtattack av Eu-valvakan och segnade ner)
Citera
2014-10-02, 16:41
Moderator
Tinuviels avatar
Tack.
Citera
2015-08-11, 15:52
Medlem
StyleWarss avatar
Tinuviel smaskade till med en varning på mig för off topic, och är den näst bästa modden på FB!
Jag börjar inte ens grina och känna mig förföljd liksom.

Tinuviel skriver grymt bra inlägg och har bra kontroll över sin (hektiska) forumdel.

5+.
Citera
2026-05-10, 14:31
Medlem
nerdnerds avatar
Fortfarande Mod, men har inte skrivit något sen förra året. Ska man vara orolig, eller är det bara en längre semester? Hoppas på det senare!
Citera
2026-05-10, 14:33
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Fortfarande Mod, men har inte skrivit något sen förra året. Ska man vara orolig, eller är det bara en längre semester? Hoppas på det senare!
Ja, det var ju faktiskt anmärkningsvärt. Det är snart sex månader sedan Tinuviel var aktiv.
Citera
2026-05-10, 14:45
Medlem
svenskors avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Ja, det var ju faktiskt anmärkningsvärt. Det är snart sex månader sedan Tinuviel var aktiv.

Kanske dags att granska fler.
Hur ofta eller när Mods är online.

https://www.flashback.org/moderatorer
Citera
2026-05-10, 15:34
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning

Tinuviel är fortfarande mod. Jag har haft kontakt med henne och förmodar att hon bara varit upptagen med annat den senaste tiden. Men fint att ni bryr er, jag är övertygad om att hon uppskattar det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in