2006-05-28, 18:34
  #97
Medlem
Vad kostar ett flak sofiero på bolaget?
Citera
2006-05-28, 18:42
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arv00n
Vad kostar ett flak sofiero på bolaget?
http://www.systembolaget.se/hem/
Citera
2006-05-30, 19:38
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azzar
Jag vill föreslå Arboga 10,2. Väldigt bra apk-värde. Men det finns inget som smakar så j-vla illa. Smakar som pissljummen öl med sprit i.
Fördelen är att det räcker med 2-3 stycken för att det skall snurra i skallen

Du har aldrig tänkt på att förvara Arboga 10.2% ölen i kylen ett tag innan du dricker den? Dricker man den kylskåpskall eller kallare ändå så smakar det inte alls så jävla illa, & det viktigaste av allt, man slipper dricka pissljummen öl.... Pissljummen öl smakar väl inte gott oavsett vilket ölmärke/styrka det är?
Citera
2006-05-30, 22:06
  #100
Medlem
Sofiero 7.5 ... Det svenska guldet. Finare dricka får man leta efter :sick:.
Nä, den ölen smakar inte bra nånstans, jag rekommenderar istället finlandsbåten. Billigare, godare och om du säljer vidare till kompisar kan du tom tjäna på det .
Citera
2006-05-30, 22:08
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arv00n
Vad kostar ett flak sofiero på bolaget?
24 x 12.90 eller 24 x 9.80.
Citera
2006-05-30, 22:13
  #102
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sloppy
24 x 12.90 eller 24 x 9.80.

9.80-varianten är en underskattad öl. 5.2% står det på burken, men jag vill minnas att den är starkare än så. Gjorde inte expressen ett test där det visade sig att Sofiero 5.2 låg uppåt 6%? Eller har jag drömt alltihop?

Jaja, den slår på fint i allafall. Det blir tre flak i morrn. Långhelg för bövelen.
Citera
2006-05-30, 22:34
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
9.80-varianten är en underskattad öl. 5.2% står det på burken, men jag vill minnas att den är starkare än så. Gjorde inte expressen ett test där det visade sig att Sofiero 5.2 låg uppåt 6%? Eller har jag drömt alltihop?

Jaja, den slår på fint i allafall. Det blir tre flak i morrn. Långhelg för bövelen.
http://www.vinsajten.com/se/webshop/productinfo.php?cats=2:47:&product=452

Själv ska man nog tare lite lungt i helgen. Vill inte bli känd som den som alltid blir fullast på festerna .

Påtal om fulöl. Jag kommer ihåg (vagt) en öl från Tyskland som hette Turbo Diesel och kom i 2l petflaska. Skiten smakade inte fint, men visst fan blev man full.
Citera
2006-06-01, 00:21
  #104
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sloppy
http://www.vinsajten.com/se/webshop/productinfo.php?cats=2:47:&product=452


Helt ok pris. Men den där förbenade frakten rusar i höjden när man beställer några flak.
Citera
2009-04-29, 20:47
  #105
Medlem
måste säga min favo crocodile 5.2 mycket fin smak kan drickas hur många som helst
http://systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=1429&Butik=0&SokStrangar=
Citera
2009-04-29, 22:46
  #106
Medlem
kung eller sofiero skulle jag säga!
Citera
2009-06-09, 20:57
  #107
Medlem
stoeeks avatar
Arton56 5.2% på 33cl flaska = 9.90kr

Överlägset godaste ölen som ligger under 10kr på bolaget.
Citera
2009-06-10, 09:06
  #108
Medlem
reikos avatar
Jag kan tipsa om den eminenta sidan APK.se. Där får man reda på vilken dryck som ger mest yrsel per krona
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in