2014-09-14, 16:20
Medlem
Vänsterpartiet i både kommun- landstings- och riksdagsval!
Citera
2014-09-14, 16:21
Medlem
Sd
Fp
Fp
Citera
2014-09-14, 16:23
Medlem
IvanPavlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AzorAhai
Riksdag:S
Landsting:S
Kommunal:S

För att jämlikare och bättre samhälle för alla, mot rasism och vinster i välfärden!

Haha, vilka floskler! Sossarna är ju inte ens emot vinster i välfärden! Du har blivit lurad av Löfvens mumbojumbo.

Alliansen x 3
Citera
2014-09-14, 16:24
Medlem
fyfan framtiden ser mörk ut.

M
M
M
Citera
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghb2935
OBS: Mindre fel kan förekomma

SvP: 6,6% (23/346)
SD: 49.1% (170/346)
S: 6,9% (24/346)
V: 5,2% (18/346)
MP: 1,7% (6/346)
C: 2,0% (7/346)
KD: 5,7% (20/346)
M: 8,0% (28/346)
FP: 2,0% (7/346)
FI: 4,6% (16/346)

Övrigt: 5.7% (20/346)
Blankt: 2,0% (7/346)

T.o.m. inlägg 607

Tycker du ska ta dig tid att dela upp det ytterligare. Många som här berättat vad de röstat på, har röstat på olika partier i valen till de tre olika församlingarna. Och i Göteborg har man uppenbarligen röstat i ett fjärde val, en lokal folkomröstning. Tycker du i din lista inte bara ska redogöra för hur många som sagt sig rösta på vad. Dela också upp det efter de fyra olika valen och hur många som röstat enhetligt i de tre val alla röstar i och då hur många som röstat på samma parti, på två olika partier och tre olika partier. För Göteborg kan du dessutom dela upp det i röster på hur många som röstat efter parti både i de tre allmänna valen och i folkomröstningen, jämfört med de som i olika 1/3-dels grad där röstat olika. Den eller de listor du då får fram, skulle enligt min uppfattning visa att folk i Sverige är för mångfald och gillar olika. På riktigt.

Kan du inte knåpa ihop en sån lista? För min skull.

Citat:
Ursprungligen postat av Dystopikern
Tänk vilka nya myndigheter vi kan få!

Smaka på "Myndigheten för granskning av patriarkala strukturer"?

Jag skulle kunna gå igång på det där. Men det får jag nog göra i humorforat. Går jag igång här för fulla muggar, så vet jag av erfarenhet, att mitt inlägg kommer att raders. Men jag glömmer inte det du skrivigt. Jag låter det bara gro.

F! i alla tre valen. För en kaosriksdag så att jag och andra vanliga får vara ifred. Ju mer kaos i riskdagen, ju mer riksdagsmännen är upptagna med att bilda regering och bara tänka på sin egen situation, desto mer får du och jag vara ifred.
Senast redigerad av Naranbaatarkhan 2014-09-14 kl. 16:26.
Citera
Medlem
DonaldDarkos avatar
Riksdag: SD
Landsting: SD
Kommun: SD
Citera
2014-09-14, 16:25
Medlem
turkbygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minnesota
F!, F!, V

Inga ra-sister på vå-ra ga-tor!
Vi vill inte ha några jävla feminister heller, jämlikar däremot.

Blev Sverigedemokraterna i samtliga tre val. Funderade lite på om det verkligen var rätt till kommunen men efter att ha sett en "valdebatt" mellan dom kommunala politikerna så blev det så ändå, maken till mobbning har jag aldrig varit med om.
Citera
2014-09-14, 16:25
Medlem
4N0NYMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Ditt pack har ju också bytt namn och lett landet mot katastrofen.

Det är din åsikt. Jag såg precis att du är kommunist vilket jag beklagar och lämnar dig ifred. Lycka till i livet
Citera
2014-09-14, 16:26
Medlem
Tokkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reddit
tvekat länge på hur jag skall rösta. Lokalerna stänger om några timmar.
Denna tråden får mig att rösta rött. Bittra flashbackare och deras sunkiga värderingar är inget jag vill bidra till. Tack för att ni hjälpt mig hitta rätt.

Härligt egen-tänkande där, att du inte alls låter andra människor påverka ditt beslut! Vilken chock att du också väljer att rösta rött! Lär ju inte alls vara normen bland er, att bli påverkade utav vad andra säger, och inte bilda er en egen uppfattning, lycka till i fårflocken! Kom ihåg; att tänka själv är skrämmande.
Citera
Bannlyst
så sjukt, jag kollar på aftonbladets livesändning och när dom står och intervjuar hon blonda så är det en affisch i bakgrunden med ett stort hakkors. gj media.
Citera
Medlem
MalachiYorks avatar
Svar till Kaospojken http://www.youtube.com/watch?v=lrLfy4bRXIU

haha jo javet... vaktmästarn på min gamla skola var afroamerikan/cherokee/svensk där SD var det självklara valet.

Tänk att växa upp som mulatt i Sverige på 50 talet? Han har nog hört ett och annat glåpord efter sig men det hindrar inte att rösta sverigevänligt.
Senast redigerad av MalachiYork 2014-09-14 kl. 16:29.
Citera
Medlem
rakmackan99s avatar
Funderar på

Riks: SD
Lands: M /blankt
Kommun: M /blankt

Riksdagen är spikad. Men resten är jag osäker på. Blir nog blankt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in