2015-02-03, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Här kan du se idioten bättre, när den där jäveln kommer tillbaka, sätt honom i en cell med herr Ausonius eller nått. http://www.expressen.se/gt/svenske-is-krigarens-gratande-video-vadjan/
Han har inga planer på att komma tillbaka, gissar jag, av hans desperata och neurotiska inslag i klippet att döma. Han är en grundlurad idiot som inget annat har att vänta än destruktion.

Om jag ska sätta mina 50 cent så tror jag att vi i framtiden kommer få se Michael Skråmo sittandes i en morgonsoffa i ett tv-hus "nära dig" och gråta ut om sin tid som jihadist.

edit: varför pratar han likadant som sebastian stakset?
Senast redigerad av P-o-beln 2015-02-03 kl. 11:54.
Citera
2015-02-03, 11:01
Medlem
Jag ska nog gå och skära halsen av nån stackars sate, våldta ett barn och skjuta ett par "otrogna" i pastafarismens namn.. Då får jag ju statligt jobb och lägenhet betald om jag flyttar till Örebro!

Svenska ungdomar som varit arbetslösa längre borde syssla med detta, då det är ett effektivare sätt att ta sig in på arbetsmarknaden!
Citera
2015-03-05, 18:21
Medlem
https://www.facebook.com/video.php?v=1028962717132058&pnref=story

Titta 4:20

Undrar verkligen vad som kommit till Arlanda idag ?
Citera
2015-03-05, 21:33
Medlem
Sverige2025s avatar
Varför dra man inte passet för alla jihadister , sedan är problemet löst. Det är ändå inga riktiga Svenska bli jihadister, så det är knappast någon förlust för Sverige om vi bli av med dem.
Citera
2015-03-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polarix
https://www.facebook.com/video.php?v=1028962717132058&pnref=story

Titta 4:20

Undrar verkligen vad som kommit till Arlanda idag ?

Vem är han som snackar?
Citera
2015-05-22, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Dessa ska givetvis behandlas precis på samma sätt som om en soldat från ett främmande land satte sin fot i Sverige.

Problemet, som många påtalar, är dock bara att dessa givetvis inte kommer eller att de medger att de varit och stridit från en främmande makt när de kommer tillbaka.

Alltså är den enda realistiska lösningen att stoppa all invandringen och inte bara från specifika områden utan samtliga områden och för samtliga som ser ut att kunna vara från en viss region i världen. Helt förbehållslöst. Det är endast då man kan förhindra att dessa kommer tillbaka, annars är det helt och fullständigt omöjligt.

Har du hört talas om underrättelsetjänst?

Buggning?

Brottsprovokation?

Husrannsakan?

FRA? (Säpo får läsa deras e-mail).

Infiltration av terrorceller/kriminella organisationer. Det har gjorts förr av CIA och FBI.

Din lösning är anti-intellektuell, okunnig, rasistisk och styrd av din xenofobi.

Om vi vet att man kan bli matförgiftad då man går på restaurang, är det då klokt att förbjuda alla restauranger i landet? You fucking moron!
Citera
2015-05-22, 20:39
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shagovlad
Om vi vet att man kan bli matförgiftad då man går på restaurang, är det då klokt att förbjuda alla restauranger i landet? You fucking moron!

Du har en parasitinfektion och går till doktorn. Börjar doktorn med att ta reda på vilka parasiter som försöker döda dig inifrån och vilka som bara bor där inne i dig i största allmänhet? Nej, doktorn skriver ut ett antiparasitmedel som tar knäcken på allihop urskillningslöst. Det är nämligen så man hanterar parasiter.
Citera
2015-05-25, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rasbiolog
Du har en parasitinfektion och går till doktorn. Börjar doktorn med att ta reda på vilka parasiter som försöker döda dig inifrån och vilka som bara bor där inne i dig i största allmänhet? Nej, doktorn skriver ut ett antiparasitmedel som tar knäcken på allihop urskillningslöst. Det är nämligen så man hanterar parasiter.

ISIS-krigare är parasiter, det håller jag med om, men alla invandrare är inte parasiter.
Citera
2015-05-25, 12:31
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Nu så är det väl minst 300 boende i Sverige som krigar för IS. Bäst vore att inrätta ett speciellt fängelse för dem. Ett hög säkerhets fängelse beläget i en skog i Norrlands inland. Hårt arbete i skogen hela dagen för jihadisterna. Utvisning för hela familjen efter avtjänat straff. Gulag, Guantanamo kan ge inspiration. Förstås ska både manliga och kvinnliga fångar behandlas lika och bära likadana kläder.
Men nu har det ju kommit fram att USA och Israel och deras allierade skapade IS och försåg dem med vapen och pengar för att bekämpa Assad och Shia i allmänhet. Sverige gav många miljoner till projektet under allians regeringen.
Eftersom Löfven inte visar några tecken på att göra sig av med islamister i regeringen och ändra sin politik så antar jag att han är med på det. Alltså stödjer islamister och IS.
Följaktligen kan man bara vänta sig att de återvändande IS krigarna eller madrasserna i huckle, kommer att få den fina mottagning som Stockholms kommun har bestämt. Liksom i hela landet.
Jag tycker att det är vidrigt och förräderi att hjälpa IS.
Citera
2015-06-04, 17:45
Medlem
http://avpixlat.info/2015/06/04/anforande-av-bjorn-soder-om-svenskt-deltagande-i-bekampning-av-is/

Björn Söder håller brand tal om is
Citera
2015-06-30, 11:33
Medlem
Highlighteds avatar
Han killen som var cencurerad i SVT och sa att han skulle tillbaka och att han stöttar idielogin och att det som sker i dess namn är rätt ( även om han inte är för våld?? ). Är inte detta brottsligt? Och att skydda brottslingar är väl också brottsligt? ( alltså Svenska staten skyddar ju honom ) Han säger att han ska tillbaka efter att sverige vårdat honom. Men fick han chansen skulle han dra av en granat i huvudstaden.. Dra in passet för det är inte ens värt att slösa pengar, tid, energi på att ställa esset inför rätta.

hade gärna uttryckt mitt missnöje om någon grupp utan nynazistisk/nationalistisk agenda kunde ta upp kampen. Varför är det bara rasesvin som vågar uttrycka sig på gator och torg?
Citera
2015-06-30, 11:56
Medlem
Sedan ? De som åker vet ju inte om de ens kommer att överleva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in