2021-03-06, 13:39
Medlem
Smegmas avatar
Stefan är ett hittebarn. Skadat gods som inte ens hans mamma ville något att göra med. Jag hoppas verkligen att denna tvåbenta FÖRSKRÄCKLIGA avart ställs mot väggen ORDENTLIGT av SD framöver.
Citera
2021-03-18, 18:21
Bannlyst
Vilken otrolig fjant till partiledare åt S och statsminister.

Löfven försöker ofta göra "alla människors lika..." till något som faktiskt gäller men det är ju bara ett modernt trams-uttryck
Citera
2021-03-18, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Vilken otrolig fjant till partiledare åt S och statsminister.

Löfven försöker ofta göra "alla människors lika..." till något som faktiskt gäller men det är ju bara ett modernt trams-uttryck

Fast ibland undrar jag om inte Löfven blir felciterad i media. Hans uttalande om att "samarbete mellan M/KD och SD hotar svensk demokrati" är ju så dumt att jag tvivlar på att han verkligen sagt så. Jag tror han sa "samarbete mellan M/KD och SD hotar svensk socialdemokrati".
Citera
2021-03-20, 12:20
Bannlyst
Den mannen är dräktig med ondska, han går havande med ofärd, och han föder lögn. Han gräver en grop och och gör den djup men faller i egen fälla. Ofärden drabbar honom själv, våldet kommer över hans eget huvud.
Citera
2021-03-20, 18:04
Medlem
Kom ihåg att Stefan Löfven är ett andranadsval - vilket märks...

Håkan Juholt var en skarp politiker men gjorde några tabbar som tvingade bort honom från posten som partiordförande i (S). Han hade troligen varit en mycket mer kompetent (S)-ledare och statsminister än vad sossarna valde att kasta in i panik, Löfven.

Jag tror inte att Stefan Löfven varken är elak eller korkad men han räcker inte till för den uppgift han är satt att sköta. Han hade troligen inte ens fixat en kommunalrådspost i en medelstor svensk kommun. Nu har han såklart en stab av kompetenta politiker och tjänstemän som backar upp och undviker för stora missöden och dom har ju valt att han skall synas offentligt rätt sällan, det är smart.

Jag ogillar inte (S) och har röstat på dem några gånger men som läget blivit med Löfven är det ju tydligt att det inte är eller blir bra, vi hade behövt en riktig ledare i dessa tider. Såg reprisen av 30-minutersintervjun med Stefan Löfven och det blev uppenbart att han är en andrahandslösning som jag antar att även de mest hängivna sossarna skäms lite för.

Vad tycker ni?
Citera
2021-03-20, 18:19
Avslutad
Vad skönt att du har fått upp ögonen sen sist du röstade. Jo jag är ganska säker på att Löfvén är lika korkad som han ser ut, sorry.. men jag tycker bara så.

Tänk på att han inte ens klarade svets utbildningen..
Citera
2021-03-20, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Håkan Juholt var en skarp politiker men gjorde några tabbar som tvingade bort honom från posten som partiordförande i (S). Han hade troligen varit en mycket mer kompetent (S)-ledare och statsminister än vad sossarna valde att kasta in i panik, Löfven.

Jag tror inte att Stefan Löfven varken är elak eller korkad men han räcker inte till för den uppgift han är satt att sköta. Han hade troligen inte ens fixat en kommunalrådspost i en medelstor svensk kommun. Nu har han såklart en stab av kompetenta politiker och tjänstemän som backar upp och undviker för stora missöden och dom har ju valt att han skall synas offentligt rätt sällan, det är smart.

Jag ogillar inte (S) och har röstat på dem några gånger men som läget blivit med Löfven är det ju tydligt att det inte är eller blir bra, vi hade behövt en riktig ledare i dessa tider. Såg reprisen av 30-minutersintervjun med Stefan Löfven och det blev uppenbart att han är en andrahandslösning som jag antar att även de mest hängivna sossarna skäms lite för.

Vad tycker ni?
Jag tycker rubriken är mysko och sökte på andranadsval men utan resultat. Trodde först att det var ett finare ord som gått mig förbi.
Citera
2021-03-20, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Jag tycker rubriken är mysko och sökte på andranadsval men utan resultat. Trodde först att det var ett finare ord som gått mig förbi.
Ja, det funkade! Gick kursen "att fånga en läsare" och ett stav- eller syftningsfel skulle funka, det gjorde det!
Citera
2021-03-20, 18:41
Avslutad
Citat:
Ja, det funkade! Gick kursen "att fånga en läsare" och ett stav- eller syftningsfel skulle funka, det gjorde det!
Grattis då men vad ska diskuteras? Steffe är korkad och S ligger på rygg för tokstollarna i MP men det finns andra trådar för det.
Citera
2021-03-20, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Grattis då men vad ska diskuteras? Steffe är korkad och S ligger på rygg för tokstollarna i MP men det finns andra trådar för det.
Vi ska diskutera om det är anständigt för ett stort parti som dessutom är i regeringsställning att kasta in ett andrahandsval på sin viktigaste post.
Citera
2021-03-20, 18:54
Avslutad
Citat:
Vi ska diskutera om det är anständigt för ett stort parti som dessutom är i regeringsställning att kasta in ett andrahandsval på sin viktigaste post.
Jag tycker S är oanständiga to the point it actually hurts men eftersom jag inte röstar på dem så är jag glad för att Löfven gör bort sig i varenda debatt. Juholt hann jag aldrig få något grepp om.
Senast redigerad av Rouen 2021-03-20 kl. 18:57.
Citera
2021-03-20, 20:18
Medlem
GeleZachas avatar
Löfven är ett riktigt sänke för partiet, fattar verkligen inte varför de vettiga sossarna inte vill byta ut honom. Fast det är klart, det finns kanske inte så många kvar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in