2014-09-11, 18:57
  #13
Medlem
Stegens avatar
Haha titta på indianz och deras reklamfyllda tröjor!
2014-09-11, 18:59
  #14
Medlem
Embas avatar
Lakers tröjor är horribla.
2014-09-11, 19:00
  #15
Medlem
Heja Steen! Go-pöjken!
2014-09-11, 19:01
  #16
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Leif Boork borta.
Hur ska man kunna se på SHL-hockey med behållning nu?


2014-09-11, 19:03
  #17
Medlem
m4tt145s avatar
Luleå åker in genom ett björnhuvud, vi åker in genom en hoppborg :-)
2014-09-11, 19:03
  #18
Medlem
tcfmogs avatar
Växjö och HV kommer komma efter Skellefteå i tabellen.
2014-09-11, 19:04
  #19
Medlem
xurras avatar
Nu kör vi.

Taggad till max!

Edit: Tags att ändra avatar också
2014-09-11, 19:04
  #20
Moderator
Gromguttens avatar
Højdhopparn dømmer. 5-1 och matchstraff på Tolle.
2014-09-11, 19:05
  #21
Medlem
Embas avatar
Eidstedt håller inte på den här nivån.
2014-09-11, 19:06
  #22
Medlem
Stolpskott efter 10 sekunder. Vilken start det hade kunnat bli för Flanagan!
2014-09-11, 19:07
  #23
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xurra
Nu kör vi.

Taggad till max!

Edit: Tags att ändra avatar också

Så där ja.
2014-09-11, 19:07
  #24
Medlem
B-Dawks avatar
Hur många tavlor gör PW ikväll?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in