2014-09-08, 21:40
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Vi hade en muslimsk kille i min klass på grundskolan och han duschade i en egen dusch efter idrotts lektionerna, stackarna blev hårt mobbad utav av det av de andra grabbarna i klassen. :P

Det här bekräftar den starka rasismen som råder i Sverige.
Citera
2014-09-08, 21:40
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamky
Varför har du muslimpenis-spotting som hobby?

Tack för den!!!!
OnT. Kan det bero på att den är omskuren och ser vanskapt ut?
Citera
2014-09-08, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Det här bekräftar den starka rasismen som råder i Sverige.

Rasism? Njaaa, Bortsett ifrån 'rasismen" så var han ett typiskt "offer", han var kort, tjock och mesig och sen att han fick duscha ensam, och inte med oss andra grabbar var ju liksom pricken på i:et.
Citera
2014-09-08, 22:12
Medlem
HerrBormanns avatar
Ingen aning om varför en muslim inte får visa sig naken för andra än sin make/maka, men så är det i alla fall.

http://www.islamiska.org/s/sverige.htm
Citera
2014-09-08, 22:13
Medlem
Annonvengers avatar
Haha, nej nu ljuger du. Har många mussevänner som visar den glatt, ta dina 13 svenska centimeter och ljug någon annanstans.
Citera
2014-09-08, 22:21
Medlem
Stämmer in i kören och säger att jag aldrig har hört talas om att en muslimsk man inte får visa sitt könsorgan. Tvärt om tycker jag många är väldigt bekväma med nakenhet och jag har träffat en hel del både från mellanöstern och Afrika. Kvinnorna däremot tycker jag kan vara väldigt pryda och duscha med badkläderna på och liknande.
Citera
2014-09-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Rasism? Njaaa, Bortsett ifrån 'rasismen" så var han ett typiskt "offer", han var kort, tjock och mesig och sen att han fick duscha ensam, och inte med oss andra grabbar var ju liksom pricken på i:et.

Vilket svin du är

Ont det var ett inslag på aktuellt nyss, från malmö, där man har stora problem med skolbarn som inte duschar efter gymnastiken. Samband med topic?
Citera
2014-09-08, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erattat
Vilket svin du är

Ont det var ett inslag på aktuellt nyss, från malmö, där man har stora problem med skolbarn som inte duschar efter gymnastiken. Samband med topic?

Jag såg också det reportaget på aktuellt.

Den här killen i min klass gick i en klass som enbart bestod av svenskar och ett par få serb/kroater men rykten gick att han inte fick visa sig naken bland icke-muslimer och han var ju den enda muslimen.

Men i övrigt så vi var aldrig direkt elaka emot honom så vi mest skojade bara sådär grabbigt.

Det flesta killar på reportaget på aktuellt såg ut och ha invandrarbakgrund och kanske t.om muslimsk bakgrund så de kanske kan duscha tillsammans med andra muslimer, vem vet.
Citera
2014-09-08, 22:38
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erattat
Vilket svin du är

Jo detta fick mig att tänka tillbaka på egna erfarenheter och starta tråden. Dock så var det endast araberna som betedde sig på detta viset och inte afrikanerna som även var muslimer.
Citera
2014-09-08, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pickledonion
Det är ju förvisso nästan en gammal regel att man inte skiter i skolan. Men att inte duscha ses ju som relativt "äckligt" av de jämnåriga kamraterna. Oroade detta aldrig dig?
Jo eftersom det äcklade mig själv som tur har jag alltid bott nära skolan så jag gick bara hem och duschade och var tillbaka på nolltid
Citera
2014-09-08, 22:47
Medlem
Red-Pandas avatar
Hade en del muslimer i klassen när jag gick på mellanstadiet både tjejer och killar. Dom fick alltid gå 15 minuter före alla andra så dom kunde duscha innan vi andra skulle in och duscha.

Citat:
Utbud när det gäller deras sätt att behandla kroppen, dvs. att det är förbjudet att titta på andras nakna kroppar, t ex. i duschen, på badstranden och i bastun. Islam tillåter inte att man visar sin nakna kropp för någon annan (än för sin make eller maka).

Vad är det som är så farligt med detta?
Citera
2014-09-08, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
Det är bara ursäkter. Muslimer duschar inte.

Japp det står i koranen "vi araber är så smutsiga att vi måste skära bort halva penis" sura 80 med bister min.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in