2014-09-30, 08:46
Medlem
Nu har jag, TS, gjort min egen undersökning av det här med rakat eller inte! Och så här är resultatet! Jag rakade blygdläppar, sparade en liten remsa kortkortlippt hår på venusberget. Killen jag varit med är helrakad, härlig och sexig. MEN jag fick inte alls samma känsla och intensiva orgasmer som jag fått med hår!!! Mest saknade jag hans könshår ovanför och runt penisroten, saknade den extra stimulansen mot mina blygdläppar och klitoris när jag var ovanpå honom. Nu blir det inte mer rakning för honom!!! Jag kommer ansa lite, och raka ljumskar men inte mer. Mycket, mycket skönare så!
Citera
2014-09-30, 08:49
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pomperipossa1
Nu har jag, TS, gjort min egen undersökning av det här med rakat eller inte! Och så här är resultatet! Jag rakade blygdläppar, sparade en liten remsa kortkortlippt hår på venusberget. Killen jag varit med är helrakad, härlig och sexig. MEN jag fick inte alls samma känsla och intensiva orgasmer som jag fått med hår!!! Mest saknade jag hans könshår ovanför och runt penisroten, saknade den extra stimulansen mot mina blygdläppar och klitoris när jag var ovanpå honom. Nu blir det inte mer rakning för honom!!! Jag kommer ansa lite, och raka ljumskar men inte mer. Mycket, mycket skönare så!

Kul att du hittat nåt som funkar för dig
Man måste testa sig fram här i livet för att veta vad som är bra och dåligt.
Citera
2014-09-30, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Kul att du hittat nåt som funkar för dig
Man måste testa sig fram här i livet för att veta vad som är bra och dåligt.
Ja nu vet jag
Citera
2014-10-03, 01:32
Medlem
Brain-my-damages avatar
Jävligt skabbigt med könshår.. Lite stubb men That's it annars blir det enbart ons!
Citera
2014-10-03, 21:51
Medlem
Jag är en ung kvinna som älskar könshår på båda könen. När jag var yngre var jag alltid rakad sedan 14 års ålder, dvs flera år innan jag hade sex första gången, jag tyckte det kändes renare och lättare att vårda. Numer tycker jag om könshår på båda könen. På mig själv har jag sparat ut hela min naturliga buske men nu har jag fixat bikinilinjen och rakat det som är längst ner mot rumpan och lite på läpparna.

På en kille tycker jag att det ska finnas könshår. Har aldrig brytt mig om det egentligen, men har på senare år lärt mig att jag tycker om det. Det är mysigt att ta på och ser estetiskt finare ut. Alla får dock göra som de vill, skulle inte bli helt avtänd av en rakad kille men hade blivit mer på om man överraskades med lite buske. Håriga bollar är inte heller så hemskt, hellre lite luddiga än kladdiga och helt kala. Stör ej i oralsex heller.

Vill tillägga att jag inte är rabiatfeminist, ogillar hela den rörelsen som den är idag så mina preferenser om konsbehåring har inte med det att göra. Jag har bara mognat i min smak och lärt mig att uppskatta hår. Det är hemskt vackert när en kvinna har en fin buske ovanför musen, det ser moget kvinnligt ut och jag tycker att det tyder på gott självförtroende att våga vara sitt naturliga jag.

Det är synd när man pratar med grabbar och hör att de äcklas av könshår. Riktigt tråkigt. Det tyckte jag till och med när jag själv var rakad, då det inte bara var för en själv man gjorde det utan för att ens partner eller ligg inte skulle flippa ur och tycka man var "äcklig". Rakar man sig för sig själv är det en sak, men det är något jobbigare att raka sig för någon annan, då man inte kan skippa några dagar och raka sig när man har lust eller ids, utan hela tiden måste hålla koll på det.
Citera
2020-03-31, 23:47
Medlem
Tjejer tycker jag ska ha hår på muttan. Fint lagom ansat o kanske lite formad.
Även killar ska ha hår o lika välfriserat. Inga stora djungler men heller inte 13-års stubb.
Som någon skrev. Skön känsla att ligga könshår mot könshår.
Citera
2020-03-31, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brain-my-damage
Jävligt skabbigt med könshår.. Lite stubb men That's it annars blir det enbart ons!

Vilken lattebög du är. Riktiga män är bushmasters.
Citera
2020-04-01, 00:00
Medlem
Jag tycker att könshår på damer är hett. Tycker att en helrakad mutta är riktigt jävla tråkig och opersonlig. Lite vilt och bushy ska det vara, det är sexigt och primitivt.
Citera
2020-04-01, 00:06
Bannlyst
tycker helrakat på kvinnor är jävligt sexigt , är rakad själv , man här

sedan att sexet ochså känns mer och är närmare hud med rakat , gör inte saken sämre
Citera
2020-04-01, 01:00
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Jag gillar rakat på tjejer
Citera
2020-04-01, 06:25
Medlem
Ogillar rakat.. men det skall vara silkeslent! Allt under ögonbrynen skall väck då är det hett. VAXAT!

Känns iofs som de flesta vaxar nu för tiden eller om det är nå annan ny metod som huserar för inte stött på någon med vare sig stub eller hår de senaste åren.
Citera
2020-04-01, 13:32
Medlem
swebarbs avatar
vägrar ha sex med en tjej om hon inte är rakad där nere... djungel då får det va helt enkelt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in