2014-09-10, 21:14
Medlem
iWireFishs avatar
Verkar som om forumet uteslutande frekventeras av personer helt utan förmåga att ifrågasätta (des)information spritt av ett grinigt företag.
Fattar väl alla att btcx är sura för att man blivit uppsagda och vill jävlas.
Om någon funderar kring om banken Si eller Så tillåter *privatpersoner* att köpa och sälja cryptos så är det väl bara att fråga dem.
Jag mejlade till kundtjänsten och fick svar.
Inga konstigheter.

Jag kommer glatt att fortsätta handla, dock inte via btcx då man där fuckat upp hanteringen och blivit extremt sega.
Senast redigerad av iWireFish 2014-09-10 kl. 21:31.
Citera
2014-09-13, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iWireFish
Verkar som om forumet uteslutande frekventeras av personer helt utan förmåga att ifrågasätta (des)information spritt av ett grinigt företag.
Fattar väl alla att btcx är sura för att man blivit uppsagda och vill jävlas.
Om någon funderar kring om banken Si eller Så tillåter *privatpersoner* att köpa och sälja cryptos så är det väl bara att fråga dem.
Jag mejlade till kundtjänsten och fick svar.
Inga konstigheter.

Jag kommer glatt att fortsätta handla, dock inte via btcx då man där fuckat upp hanteringen och blivit extremt sega.
Konstigt om dom har haft problem med banken seriöst vad tänker du med.... Dock så borde dom skaffa ett system som sköter överföringar av BTC automatiskt. Vet dock inte om det är lagligt. Tror också det finns vissa regler kring penningtvätt och stulna konton som gör att dom måste sitta på pengar tills kontot som skickat pengarna är verifierat att det inte är problem.
Citera
2014-09-13, 14:28
Medlem
iWireFishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
Konstigt om dom har haft problem med banken seriöst vad tänker du med....

Fattar inte vad du menar.
"(des)information spritt av ett grinigt företag" = btcx.se

Jag har förståelse för att ett företag (bank) har synpunkter på en kund som själv säger att 0,5% av alla transaktioner man genomför handlar om bedrägerier.
Senast redigerad av iWireFish 2014-09-13 kl. 14:43.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in