2014-09-06, 13:52
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Är det okej om en man gör samma sak? En man som är ledsen för att han inte får tillräckligt med sex med sin partner kallas ju ofta för svin och att han inte respekterar henne. Detta verkar ju så vanligt att det nästan känns otroligt, min gamla chef berättade att i hans ålder (45-50 år) är det lättare att ha sex med en gift kvinna än en singel. Man blir ju nästan mörkrädd. Å andra sidan är jag inte för jämställdhet och anser att mannen inte förtjänar sin kvinna om han inte kan tillfredställa henne!

Får mig att tänka på Magnus Ugglas låt Testosteron.

Ja, men är det en seriös relation får man ju försöka lösa problemet tillsammans och se till vad man själv kan göra först också. Nu har jag iofs inte något intresse av att min man ska vara sexuellt monogam överhuvudtaget, men att kräva att han ska fortsätta vara det om man själv konsekvent vägrar sex tycker jag är helt orimligt.
Citera
2014-09-06, 14:00
Medlem
onnyts avatar
För mig gäller det mer att försöka ha en så problemfri tillvaro som möjligt. Får min kvinna inte sex varje vecka åtminstone då blir det grinigt och jobbigt.

Jag hade en ganska skön chef en gång i tiden och han sa
-knulla upp din kvinna tre gånger i veckan så kan du göra i stort sett vad du vill.
Citera
2014-09-06, 14:04
Bannlyst
Inte så värst kåta.
Citera
2014-09-06, 14:58
Medlem
Ethinas avatar
När jag är utan sex länge blir jag mindre och mindre kåt för varje dag som går.
Citera
2014-09-06, 16:33
Medlem
Well, första två veckorna är jag Deesperat - sedan går det tillbaka, antingen slutar jag Helt vara kåt, alls - eller så bara börjar jag onanera istället för att ha sex.

Med tiden så liksom...glömmer min kropp bort hur man har sex med andra.
Låt blir jag ändå, men då duger onani Bättre än sex.

Jag måste HA sex för att vilja ha sex.
Citera
2014-09-06, 16:45
Medlem
Jag upplever det som att kvinnor går i dvala med tiden lite. Men om man väl är lite tålmodig och metodisk kan man plocka fram det igen och då tenderar de snarast vara livshotande kåta om det gått ett bra tag.

Mina erfarenheter iallafall.
Citera
2014-09-06, 19:03
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
min gamla chef berättade att i hans ålder (45-50 år) är det lättare att ha sex med en gift kvinna än en singel. Man blir ju nästan mörkrädd.

Ja, gifta kvinnor som är sexuellt frustrerade är lätta ragg om vi snackar engångsligg, lättare än kräsna singlar. Och de är många, dessa frustrerade fruar.

Håll i dem, alla hanrejer. Sätt på dem då och då!
Senast redigerad av A1HORNYLAD 2014-09-06 kl. 19:06.
Citera
2014-09-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag upplever det som att kvinnor går i dvala med tiden lite. Men om man väl är lite tålmodig och metodisk kan man plocka fram det igen och då tenderar de snarast vara livshotande kåta om det gått ett bra tag.

Mina erfarenheter iallafall.

Kan inte annat än att instämma där! Har jag inte haft sex på ett bra tag och någon lyckas väcka min kåthet igen så blir jag som en kanin den närmsta tiden.
Med mitt ex höll sig faktiskt den extrema kåtheten i sig i 9 månader på ett ungefär, kanske har att göra med att man var (och är) en hormonstinn tonåring.
Citera
2014-09-06, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Frågan är tänkt till män som håller sina kvinnor på halster. På Flashback läser jag ofta om hur alltid männen ska ta initiativ för att få sex med kvinnan aldrig tvärtom. Men hur fungerar det för er som har en kvinna eller haft när ni inte visar att ni vill ha sex med henne. Hur länge kan ni avstå från att visa att ni (män) inte är sugna på henne? Kan en vanlig kvinna till exempel avstå från sex i längre perioder och hur bra för psyket är det för kvinnor?

Hur blir kvinnan om hon inte fått något sex på kanske ett år, att ingen man rört henne på länge och hur tar detta sig uttryck i hos kvinnan. Frågan gäller egentligen om en kvinna kan längta till att få kuk lika mycket som mannen vill ha fitta och hur denna längtan hos kvinnor tar sig uttryck?
Varför ställer du inte frågan till kvinnor om hur kåta kvinnor blir???
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in