Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
http://www.tv3play.se/program/lyxfallan/234829 Avsnittet hon är med i.
hahaha, är det hon alltså ?

trodde hon sålde lyxbåtar i Los Angeles vid det här laget.

Vilken äcklig liten jävla docka om det nu är hon, knivhögg hon pokerkillen för hon inte fick pengar till nya drinkar på stureplan eller.

Finns det någon som helst info om vad konflikten handlade om ? var hon i ett kolarus eller bara psykiskt sjuk, vilket helt klart kan föranleda ''knivattentat''
Senast redigerad av Fucka 2014-09-03 kl. 16:56.
Citera
2014-09-03, 16:57
Medlem
MonkMans avatar
Klassiskt citat : - Om folk tycker att jag är lite korkad gör inte så mycket för mig, det viktiga för mig är att jag tycker om mig själv och att man är en bra medmänniska, säger "Lyxfälllan"-deltagaren Vanita Bergman, 27.
Citera
2014-09-03, 17:00
Medlem
Ake.Jimmiesson666s avatar
Semesterduellen 2011

http://www.tv3play.se/program/semesterduellen/244509
Citera
2014-09-03, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
hahaha, är det hon alltså ?

trodde hon sålde lyxbåtar i Los Angeles vid det här laget.

Vilken äcklig liten jävla docka om det nu är hon, knivhögg hon pokerkillen för hon inte fick pengar till nya drinkar på stureplan eller.

Finns det någon som helst info om vad konflikten handlade om ? var hon i ett kolarus eller bara psykiskt sjuk, vilket helt klart kan föranleda ''knivattentat''

Nu vet inte jag om det är rätt pokerproffs och det kanske finns svar tidigare i tråden men Vanita dejtade tidigare ett pokerproffs så chansen finns att det inte var ett slumpartat dåd.
Citera
2014-09-03, 18:39
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Nu vet inte jag om det är rätt pokerproffs och det kanske finns svar tidigare i tråden men Vanita dejtade tidigare ett pokerproffs så chansen finns att det inte var ett slumpartat dåd.
Hon är skriven på samma adress som BO.
Citera
2014-09-03, 19:15
Medlem
Hon som verkar så go å rar. Kan ju varit så att han gjort henne illa psykiskt och fysiskt och tillslut har bägaren runnit över? Vi ska inte ta förhastade slutsatser om att hon är nån galenpanna som inte fått cash av honom
Citera
2014-09-03, 19:21
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hon som verkar så go å rar. Kan ju varit så att han gjort henne illa psykiskt och fysiskt och tillslut har bägaren runnit över? Vi ska inte ta förhastade slutsatser om att hon är nån galenpanna som inte fått cash av honom

Så om jag trycker ner dig och behandlar dig dåligt rättfärdigar det att knivhugga den personen? Det rätta hade varit i sådan fall att flytta ifrån/bege sig ifrån personen och sluta tala med denna. Inte att använda våld. Försök inte rättfärdiga det här för fan
Citera
2014-09-03, 19:29
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Frågan är ju hur bo med en IQ på 178, (tredje högsta i världen) kan vara ihop med Vanita?! Hon verkar ju inte vara den allt för smartaste liraren..

http://www.metro.se/noje/smarta-behover-inte-vara-bokmalar/Objffq!14_5215-22/

Gammal artikel men tror ju inte IQ:t och det fotografiska minnet har blivit sämre med åren..

Det visar väl mest bara att det finns en stor skillnad på IQ och intelligens. Är inte folk med väldigt hög IQ mest något slags glorifierade kalkyleringsapor. Alltså att man kan göra lite Von Neumann-trick med huvudräkning, minnet eller att identifiera mönster som en mycket primitiv datamaskin. Jag menar hur många av dessa figurer har faktiskt bidragit med någonting?

Så det är nog inte alls omöjligt att den här figuren befinner sig på ungefär samma intellektuella plan som Vanita, eller åtminstone inte så långt ovanför att man helt enkelt vill strypa sig efter ett tag.
Senast redigerad av El Capitano 2014-09-03 kl. 19:33.
Citera
2014-09-03, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Så om jag trycker ner dig och behandlar dig dåligt rättfärdigar det att knivhugga den personen? Det rätta hade varit i sådan fall att flytta ifrån/bege sig ifrån personen och sluta tala med denna. Inte att använda våld. Försök inte rättfärdiga det här för fan

Ne, men ja har förståelse om hon hämnas på han om han använt våld mot henne alt tryckt ner henne psykiskt. Alla har nån typ av spärr men ibland måste man släppa ut sin ilska Antagligen de hon har gjort.
Citera
2014-09-03, 20:56
Medlem
Hennes föräldrar är säkert jättestolta över sin dotter...
Citera
2014-09-03, 21:40
Medlem
agahinms avatar
http://gyazo.com/a1fe853382994eb2b5f8cb956d93a4cf

http://gyazo.com/d482baa765be2a78c55edea1ffa14438

kan ju inte vara någon annan
Citera
2014-09-03, 22:50
Medlem
Straffet blir 4 år i finkan för dråpförsök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in