2014-08-31, 18:54
Medlem
Hej! kan börja att jag är en tjej på 22år, jag gick igenom väldigt mycket under höstens gång, för jag injicerade allt möjligt, mest var ju amfetamin. Och jag hade en pojkvän som var värre, han fick en stroke under den tiden, och han åt en massa benzo, vi levde på noll och ingenting, hade en inneboende. De slogs när jag försökte sköta skolan men de gick inget bra.

Jaja, jag kan börja att jag ville sluta med dessa jävla sprutorna, och de gick inget. Jag och vi två gjorde inbrott hos syster klockan 4 tar vi cykeln dit på morgonen osv, sen kommer jag inte ihåg så mkt för jag iktrade som ett as, jag såg ut som ett spöke, jagade blåmärken hela armarna missar hit och dit, sen gjorde jag och killen slut ett par gånger, Sen kom det misshandeln på mig som han gjorde för att han trodde jag tog hans piller, han blev knäpp som fan .. de var jobbigt jag trodde aldrig de där om han ,.. ja men de hände sen sås anmälde jag de där. Men lika fort igen var jag dit igen, och hade sex med han för att vi hade de väl helt okej. Han ville jag skulle ta bort han anmälning, de kom fram en massa de gör väl de ännu att han är ett svin. Nu sitter han på ett sis hem i lund pga av att han inte ville inte gå till sjukhuset så han fick en lvm då står de två stora poliser utanför hans dörr precis efter vid va roffade och haft sex. Jag har varit ren i 3 månader ifrån sprutor , och han. Dessutom satt vi i arresten en hel helg efter inbrottet,

vi var borta i 2 veckor, men då var de inge kul jag ville bara förlora ifrån verkligheten därför gick de så utför. Sen dess har de gått upp, jag har gått upp i vikt. Förutom att jag fastnade i sprutan för en månad sen med en vän, uuh va sjuk jag blev sen så aldrig mer tänker jag, men jag får såna anfall att jag vill sitta där igen med nånting, känner ni så efter ett sprutmissbruk? jag får ta mitt straff emot "systern" jag har orsakat detta sj, just nu över jag hos mamma- Träffat en fin kille som är lite äldre än mig, jag är äntligen lycklig för första gången på länge. Ja detta är en rörig historia, jag önskar de inte gått såhär men förr eller senare hade de gjort de ändå. Kan säga att jag har haft de roligt för de mesta ingen misshandeln kanske, men jag älskade honom ändå .. knasigt .. just nu tänker jag gå vidare fast de är svårt. Hans kompis sa att han tyckte de var synd om mig, och att han tyckte han var jobbig nu asså för att han blir en sociopat på sina jävla benzo sjukt jobbigt .. skriv och säg vad ni tkr om detta .. ahah jag har dyslexi och kan ej skriva så bra men ni får läsa ändå xD hahaha ha de bäst! Ta hand om er.
Citera
2014-08-31, 19:01
Medlem
Don't do drugs kids...
Citera
2014-08-31, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belsebub
Don't do drugs kids...
HAHAHA SANT!
Citera
2014-08-31, 19:36
Medlem
st0ckiss avatar
Det är sånt här man borde visa upp för ungarna i skolorna, för att avskräcka dem och göra dem så rädda för droger och effekterna av skiten att de aldrig kommer vilja se åt något starkare än cannabis.

Synd det inte slutade på bårhuset, där hade du gjort mer nytta
Citera
2014-08-31, 19:42
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Det finns verkligen människor till allt och ingenting. Vill skriva att det var starkt av dig att lämna den där skiten, samtidigt som jag tycker du är så förbannat dum i huvudet som hamnade där från första början. Därav får du inget positivt svar angående din "bedrift". Släpp inte det lilla grepp du har om ditt liv nu och försök att inte fucka upp det ytterligare i framtiden. Lycka till.
Citera
2014-08-31, 20:25
Medlem
Aciess avatar
Mitt ex gjorde nåt liknande, efter vårat förhållande så tog det henne ungefär 2-3 månader att börja skjuta.. Hon va dagismorsa när vi träffades, sjukt..
Citera
2014-08-31, 20:43
Medlem
Muhamedssons avatar
Inspirerande att läsa din historia och jag blir glad av att du känner lycka utan droger.
Citera
2014-10-07, 14:58
Medlem
Tack för alla kommentarer. Jag har fått lägenhet nu, jag har träffat en annan kille, är ifrån drogerna, min familj stöttar mig.. haha .. bårhuset tack för det du. Ja man borde kunna ställa sig och prata om något sånt här för de skulle hjälpa de yngre människorna att de är inget kul med jävla droger, eller häftigt, som de tkr. Jag studerar ska ha utbildningen klar göra folk stolta över att helvetet mitt är slut.
Citera
2014-10-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Det är sånt här man borde visa upp för ungarna i skolorna, för att avskräcka dem och göra dem så rädda för droger och effekterna av skiten att de aldrig kommer vilja se åt något starkare än cannabis.

Synd det inte slutade på bårhuset, där hade du gjort mer nytta

Jo vi vet ju hur bra det fungerat.
Citera
2014-10-08, 22:37
Medlem
orrecrists avatar
Åh, du har väl inte glömt nått nu va? hm, hoppas nån i alla fall kan ta till sig av din text, som om du ursäktar var ganska rörig.

Ta hand om dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in