2014-08-29, 20:05
Medlem
Bjud honom på en öl, han är nog värd det!
Citera
2014-08-30, 01:40
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
"Det finns ju en del stora konstnärer som hoppat av sina karriärer med förödande resultat. Som den där österrikiske landskapsmålaren i början av 1900-talet...vad var det han hette...Aloin Alein Gandolf..har det på tungan. Påminner lite om den där skådespelaren...han som e lite lik Nils Poppe.."

Schicklgruber?

ts Fråga om han gillar bittermandlar
Citera
2014-08-30, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Började precis tredje ring på gymnasiet och fick till min förvånan en ny kille i klassen, en nazist. Nu behöver jag hjälp mot lite roliga saker och sysslor man kan göra mot den här lilla miniHitler.

Kom med förslag!

Det roliga är ju att du har fått en hjärntvättad version av Jewmedia om nazismen i Sverige så vi skrattar åt dig som skapar ett ämne i frågan.
Citera
2014-08-30, 19:14
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Slå ihop klackarna. Hårt. Varje gång du ser honom.
Som Dorothy i The Wizard of Oz?

Tror att det funkar bättre med att bjuda på negerbollar. Alla rasister älskar negerbollar.
Citera
2014-08-31, 00:08
Medlem
Neonights avatar
Var noga med att fråga om han behöver mer levnadsutrymme. Uttryck oroa över att han kanske planerar att ta över andras platser i klassrummet.

Fråga om han har en ökenräv till husdjur.
Citera
2014-08-31, 15:10
Medlem
Du behöver alltså "lite roliga saker och sysslor man kan göra mot den här lilla miniHitler."?

Hmm, låt mig se. Jag kände till en nazist en gång så jag kan ju berätta vad jag och mina kompisar gjorde mot honom en gång. Det var en riktig uttalad nazist alltså, med slick, putsade kängor, läste Mein Kampf, hela paketet. Så en gång efter skolan då han stod och väntade på bussen så kom vi upp bakifrån, jag gick fram till honom och frågade om han ville hänga med oss för att spela Halo och dricka öl. Han hängde på efter en kortare stunds tvekan och sen när vi väl kommit fram hade vi skittrevligt hela kvällen och stämningen var på topp.

Det såg vi alla som en rolig syssla. Pröva det vettja.
Citera
2014-08-31, 19:34
Medlem
EnSomKans avatar
Sätt en lapp på hans rygg där det står "Arbete ger frihet."

Fråga ifall han är halvpolack alternativt har judisk påbrå. Ifall han frågar "Vaddårå" så kan du påstå att krökningen på hans näsa är under all tvivel.

Håll ett tal i lektionen där du försvarar Israels rätt till självförsvar alternativt där du pratar om judiska helgdagar och förespråka Yom Kippur som en allmänn helgdag

Bli ihop med en neger och hångla framför honom
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in