Citat:
Ursprungligen postat av
Bullfetta
Knappast. Som karriärfeminist är den slutgiltiga segern alltid viktigare än själva målet dit. Att tävla mot starkare parter är inte vad vi feminister tror leder till seger.
Däremot kunde ju vuxna kvinnor få tävla mot pojkar i 12-årsåldern ibland. Bara för att lära de unga pojkarna tidigt att en manlig förlust är något bra. Extra saft och kakor till den pojke som kommer sist, så får han en betingad reflex att pojkars förlust lönar sig.

Inte så pjåkigt va ?
Tycker du emotsäger vad du skriver, vägen är mao (betyder inte maoisten mao tse donk) utan vad som står men jag iaf uppfattar dig så trubbig här att jag du verkar skriva det för att själv försöka förstå?
Du är inte ärlig i att påstå att feminister inte själv förespråkat fysisk tackling i avvsikt att dels skada dels visa sig just maktfullkomlig.
Detta stämmer ev där du är, men inte här. Önsketänkandet skall däremot alltid hållas högt, som är ytterligare en floskel, eftersom ambition oavsett ändå hålls lågt, här. så var är du ... i Haag eller i familjekretsens stugvärme-box?
skulle detta föreställa FI, så kan ju FI knappast ha särskilt insikt i hur falskt detta klingar du säger. I en lagssport ja, i era massor av föreningar där ni eldar på er ja men idrott är inte allt och inte ultimativt hälsofaktor, finns ju drivor efter drivor som bevisar exakt motsatta. och FI själv är ju solopsister av stora mått. miljöpartifeministerna också enormt konkurrenskänsliga. där de väl har en plats, så i stort sett är det stalinistretoriken som åker upp. tyder på att tiden är knapp (som den ska vara, för då visar man att man är manligt kompetent orienterad och inte klemar) säger du emot mig i detta, då vet du inte mycket. det märks ju så tydligt.
att religionen gör sig snabbt tydlig, frälsningsandaktsfulla tigandet ska vara där. känna... gemenskapen och fika.. men inte komma med mer än samma nigande som är vid detta laget lagen, att göra i konungarike. om än trevligt... men det kan ta år för de mer demokratiorienterade att finna sig.. i så repressiv otålighet , men om MP säger jag inte mkt mer, men sossar som du ju sagt dig mena.. är det hård piska och ignoransen ska vara där, annars ingen politik av det hela. så tar klicken lönen och resten har en lekis med fikastunder, det är feminismen i nötskal.
för ni förlorade valen på NÅGOT, ja.. på aggressiviteten. jättesynd. annarrs inget fel på feminism, tvärtom - det borde vara lite viktigare än vad det bidde. men trevligt har ni iaf, och sommarn blev solig.
saknas en del... vet du.