Citat:
Ursprungligen postat av
Mirakelspektakel
Det har sista tiden framkommit att allt fler invandrade flyktingar boendes i Sverige åker till krigshärdar och krigar för Isis.
Grymheter som sker i Syrien och Irak med direkta blodbad,kidnappningar och halshuggningar av barn är något dessa invandrade "Svenskar" gör sig skyldig till.
Vilka är de?
Var bor de?
Hur understöds de ekonomiskt?
Vilka bidrag har de som en gör Sverige delaktig i krigsbrott?
Hur hanterar Svensk polis dessa grova terrorister?
Definns i mALMÖ, där man ser ISIS flaggan vaja från till exempel motorvägsbroar, klistermärken på bilar och så vidare. Det är luder som Katrin Stjernfelt.Jammeh som vill ha det så.
Tråla på "gangsterjihadist" på youtube, det finns en dokumentär som gjordes av australiensare men som aldrig kommer att visas på SVT (där inavlade patrask och muslimer jobbar) för det är inte pk. det är ett mysterium för mig varför man betalar tv licens överhuvudtaget.
Man ska aldrig handla hos muslimer, där muslimer jobbar eller hos verksamheter där muslimer äger för de fifflar med skatt, bidrag och annat så att de kan skicka pengar till isis. det är anledningen till varför det är så många växlingskontor och pengarskickarkontor i Malmö. Svarta pengar som skickas. Sedan alla dessa verksamheter kring Möllevångstorget där man efter arbetstid har svart arbetskraft, självlärda frisörer, guldförsäljning, försäljning av tyska matvaror där man fifflat bort moms och skatt och tull för att kunna sälja billigt till vänsterpatrask och kommunister. Knarkförsäljning, omfattande knarkförsäljning och sedan all den kriminalitet som följer med dessa "hobbys". Om man hade gjort razzior lite då och då hade man sparat in miljonebelopp och tvingat bort alla dessa vidriga och äckliga muslimer. De som ägnar sig åt icke rumsrena saker, tung ekonomisk kriminalitet finns kring Möllevångstorget, Seved och i ghettot Rosengård.
Jag ska avsluta med att jag blir skitnödig när jag ser en muslim. i Malmö finns de i massor.